Ubiór w latach 80

1. Data: 2005-02-06 19:34:45

Temat: Ubiór w latach 80
Od: "Kolbi" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ma ktos moze jakies zdjecia z strojami lat 80 XX wieku,co wtedy
noszono?Gosia

1. Data: 2005-02-06 19:41:09

Temat: Re: Ubiór w latach 80
Od: "Joe" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kolbi" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
> Ma ktos moze jakies zdjecia z strojami lat 80 XX wieku,co wtedy
> noszono?Gosia

Tu masz cos co autorka zatytulowala "lata 70-te". Mnie sie takie ogromnie
podoba.
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=31540

Joe

1. Data: 2005-02-07 09:36:54

Od: "Uka P." <u...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

:)

Kolbi wrote:

>Ma ktos moze jakies zdjecia z strojami lat 80 XX wieku,co wtedy
>noszono?Gosia

A skad jestes? Bo jesli z jakiegos duzego miasta, to moze macie
czytelnie, w ktorej sa jeszcze czasopisma z lat 80-tych? W Warszawie
pierwsze kroki bym skierowala do Czytelni Czasopism w Bibliotece na
Koszykowej.

Uka P.

1. Data: 2005-02-07 10:36:53

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kolbi napisał(a):
> Ma ktos moze jakies zdjecia z strojami lat 80 XX wieku,co wtedy
> noszono?Gosia

http://www.80s.pl
Co prawda zdjecia to glownie okladki plyt, ale klimat ubioru mozna wyczuc.

th.

1. Data: 2005-02-07 13:43:52

Od: "Kolbi" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Uka P." <u...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> w ktorej sa jeszcze czasopisma z lat 80-tych? W Warszawie pierwsze kroki
> bym skierowala do Czytelni Czasopism w Bibliotece na Koszykowej.

Jestem z Redy tu najwyżej w Gdyni coś takiego znaleźć.Gosia

1. Data: 2005-02-07 15:15:15

Od: "Uka P." <u...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kolbi wrote:

>Jestem z Redy tu najwyżej w Gdyni coś takiego znaleźć.Gosia

To moze zacznij tu:

http://wbpg.org.pl/

lub:

http://www.mbpgdynia.ids.pl/

- nawet jesli tam nie maja czegos takiego jak "Czytelnia Czasopism", to
zawsze mozesz zapytac, czy i gdzie cos takiego jest. Ta biblioteka na
Koszykowej w wawie, to wlasnie Glowna Biblioteka Publiczna dla
Wojewodztwa Mazowieckiego.

Powodzenia! :)

--
Uka P.

1. Data: 2005-02-07 19:01:43

Od: "Orka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kolbi" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
> Ma ktos moze jakies zdjecia z strojami lat 80 XX wieku,co wtedy
> noszono?

Mam kilka starych burd, z połowy lat 80, starsze niestety już posżły do
pieca :( Nie mam skanera ale mogę porobić fotki, jak chcesz. No i zapraszam
na kawkę jak będziesz w okolicy :) Odezwij się na priv.
Pozdrawiam
Ola z Gdańska-Wrzeszcza

koraliki
[porada] kiecka na powaznie