Uchodźcy

11. Data: 2017-05-30 15:56:40

Temat: Re: Uchodźcy
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-30 o 14:09, "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> pisze:
> [...]
alcili-nastolatke-odpowiedza-przed-sadem,744007.html

> Psycholku drogi, wszak to ty w pierwszej chwili posądziłeś o ten
> czyn uchodźców. My tylko Ci pokazujemy w jaki sposób na drugi raz
> uniknąć tego błędu.

Debilku jeden. Celowo tak napisałem żeby pokazać wam waszą fobię i żeby
was wkurwić pokazując wam waszą fobię.
Tylko debil mógł pomyśleć, że:
a) nie przeczytałem artykułu,
b) a skoro przeczytałem, to po cholerę miałbym pisać, że się pomyliłem...

Ja wiem, że dla was sarkazm jest niezrozumiały, ale bez przesady...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

12. Data: 2017-05-31 07:34:30

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-31 o 00:45, "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> pisze:
alcili-nastolatke-odpowiedza-przed-sadem,744007.html

> Ojapierdole ale podstęp,

Ty się nabrałeś :)
Ojapierdole ale chciałeś zabłysnąć i ci się znowu nie udało :)

> nauczysz mnie tak? :))

Nie da rady.
Najpierw naucz się dodawania i odejmowania, dopiero potem zabieraj się
za mnożenie i dzielenie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

13. Data: 2017-05-31 10:50:38

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-31 o 07:37, "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> pisze:

> No nie mogę, co za monster debil :)))))

No nie mogę, czego znowu nie zrozumiałeś? :)))))

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

14. Data: 2017-05-31 12:25:59

Od: f...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> To nie był wypadek na drodze.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.

Szwecja miejsce 6 te. Znajdź przyczynę tego stanu rzeczy.

15. Data: 2017-05-31 13:20:18

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-31 o 12:25, f...@g...com pisze:

> Szwecja miejsce 6 te. Znajdź przyczynę tego stanu rzeczy.

Czy wszystko trzeba wam tłumaczyć jak dzieciom?

1) Przykład w linku to był przykład na to, że wśród Polaków też są
gwałciciele. Że histeria przeciwko uchodźcom, to zwykła demagogia.

2) W Szwecji statystyki są wyższe bo:
a) więcej kobiet jest świadoma swoich praw i więcej takich przypadków
jest zgłaszanych (niż np. w Polsce),
b) w Polsce gwałciciele często dostają wyroki w zawieszeniu (bo młody,
bo żeby mu życia nie popsuć itp. bzdety), a zdarza się, że tylko
pogrożenie palcem, gdy sprawcę stać na odpowiedniego adwokata,
oraz
c)
http://natemat.pl/152999,internet-znow-robi-ze-szwec
ji-zachodnia-stolice-gwaltu-jak-sie-narodzila-statys
tyczna-manipulacja

Czy jest jeszcze coś, czego nie rozumiesz?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

16. Data: 2017-05-31 15:11:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<f...@g...com> wrote:

> Szwecja miejsce 6 te. Znajdź przyczynę tego stanu rzeczy.

Czarni.
W tabelce jest prosta korelacja - im więcej czarnych, tym więcej gwałtów.

17. Data: 2017-05-31 17:33:40

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-31 o 15:11, Ikselka pisze:

> Czarni.
> W tabelce jest prosta korelacja - im więcej czarnych, tym więcej gwałtów.

Bredzisz. Kolor skóry nie ma nic do rzeczy.
Za to poziom biedy, edukacji i ilość religii (co jedno z drugim się
wiąże) owszem.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

18. Data: 2017-05-31 17:39:01

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-31 o 16:23, "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> pisze:

> O widzisz Cvietuszku Psychuszku. To teraz bardzo grzecznie proszę
> o nieprzebieranie w słowach i bardzo dosadne określenie osób
> atakujących wszystkich księży za pedofilie jednostek.

Najpierw ty bardzo dosadnie określ osoby, które tuszują pedofilię i
ukrywają pedofilów przenosząc ich z parafii do parafii.

> Możesz się
> wesprzeć jakimś artykułem prasowym o pedofilu cywilu.

Możesz wesprzeć się jakimś artykułem o tuszowaniu i ukrywaniu pedofila
cywila.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

19. Data: 2017-05-31 18:01:30

Od: Aiua40 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-31 o 17:39, Kviat pisze:

> [...]
> ukrywają pedofilów przenosząc ich z parafii do parafii.

> Możesz wesprzeć się jakimś artykułem o tuszowaniu i ukrywaniu pedofila

co racja to racja

20. Data: 2017-05-31 18:25:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aiua40 <s...@g...com> wrote:

> co racja to racja

A choćby sprawy znanego seksuologa oraz znanego dyrektora chóru
chłopięcego.
Latami ukrywany proceder. Nawet rodzice bronili. LOL

Kwiatki i pszczółki.
Tygrysy jednak do nas szły!
Sopot
dzikie buraki nie spolonizowane