Uciazliwe zajady

1. Data: 2006-06-13 11:43:45

Temat: Uciazliwe zajady
Od: Mateusz Papiernik <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Borykam sie z problemem uciazliwych zajadow - lekko pekaja mi kaciki
ust. Nie jest to moze jakis mega-efekt, niemniej jednak dosc uciazliwy i
przeszkadzajacy. Za rada licznych postow w archiwum tej grupy regularnie
bralem witaminy z rodziny B, bez zadnego efektu niestety. Wazelina
kosmetyczna tudziez pomadki ochronne tez niewiele w sprawie wniosly. Sek
w tym, ze u mnie to raczej problem bardziej alergiczny, niz zwiazany z
niedoborem witamin. Da sie temu jakos logicznie zaradzic?

Pozdrawiam,
M.

2. Data: 2006-06-13 15:28:00

Temat: Re: Uciazliwe zajady
Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mateusz Papiernik" <m...@n...com> napisał w
wiadomości news:e6m8eb$dt6$1@atlantis.news.tpi.pl...

idź do apteki i kup sobie maść clotrimazolum (ok. 3 zł) , posmaruj na noc,
rano będzie już lepiej.

ewa

3. Data: 2006-06-13 16:42:05

Od: Mateusz Papiernik <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Heming napisał(a):
> idź do apteki i kup sobie maść clotrimazolum (ok. 3 zł) , posmaruj na noc,
> rano będzie już lepiej.

Dzieki, sprobuje

M.

4. Data: 2006-06-13 20:25:03

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Mateusz Papiernik pisze 13-06-2006 13:43:
> Witam,
>
> Borykam sie z problemem uciazliwych zajadow - lekko pekaja mi kaciki
> ust.[...] Sek
> w tym, ze u mnie to raczej problem bardziej alergiczny,

Leczysz sie z powodu alergii, czy tylko tak przypuszczasz?

> niz zwiazany z
> niedoborem witamin. Da sie temu jakos logicznie zaradzic?

Przyczyną może być obniżona wysokość zwarcia - jeżeli masz np. starte
boczne zęby (lub Ci ich brakuje, niekoniecznie wszystkich), może to
powodować taki efekt (usta są mocniej zaciśnięte niż zwykle i ślina cały
czas zwilża kącik macerując go).

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

5. Data: 2006-06-14 15:41:57

Od: Mateusz Papiernik <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

LM napisał(a):
> Leczysz sie z powodu alergii, czy tylko tak przypuszczasz?

Tak, jestem alergikiem i wiaza sie z tym rozne objawy - takze skorne.
Stad pomyslalem, ze rowniez problemy z kacikami ust moga byc na tle
alergicznym.

> [...]
> boczne zęby (lub Ci ich brakuje, niekoniecznie wszystkich), może to
> powodować taki efekt (usta są mocniej zaciśnięte niż zwykle i ślina cały

Zeby mam wszystkie i jakos nie widzi mi sie, zeby wlasnie to bylo
powodem ;) Ale uprzejmie dziekuje za wyczerpujaca odpowiedz!

M.

6. Data: 2006-06-16 07:00:06

Od: Zbuj <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!
Mozesz tez zrobic morfologie krwi. Przyczyna moze byc niedobor
zelaza...
Pzdr, Tomek#

7. Data: 2006-06-16 10:06:35

Od: "Joan" <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w tym, ze u mnie to raczej problem bardziej alergiczny, niz zwiazany z
> niedoborem witamin. Da sie temu jakos logicznie zaradzic?

Mialam taki kilkumiesieczny problem z wyleczeniem zajadow, ktore pojawily
sie po opryszcze w kacikach ust. W koncu zmusilam sie do pojscia do
dermatologa. Dermatolog przepisal mi detreomycyne. Doslownie w ciagu trzech
dni pozbylam sie problemu. Moze tez najlepiej bedzie, jak odwiedzisz
dermatologa?

joan

8. Data: 2006-06-16 21:14:09

Od: Mateusz Papiernik <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Joan napisał(a):
> [...]
> dermatologa. Dermatolog przepisal mi detreomycyne. Doslownie w ciagu trzech
> dni pozbylam sie problemu. Moze tez najlepiej bedzie, jak odwiedzisz

Chyba sie wybiore - kombinowanie samemu to zabawa w berka ;) A problem
acz niepowazny, to estetycznie uciazliwy.

Pozdrawiam!
--
[ Mateusz 'Mati' Papiernik, Maticomp Webdesign ]
[ http://www.maticomp.net II m...@m...net ]

Pralnie w USA - aspekt higieniczny...
pralnie w USA - aspekt higieniczny...
Zamiast kawy