Ucisk z prawej strony glowy

1. Data: 2003-01-23 12:44:01

Temat: Ucisk z prawej strony glowy
Od: "con2002" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
od paru miesiecy(ok 8) dokucza mi uporczywe uczucie uscisku z prawej strony
glowy(non stop od 8 miesiecy takie samo uczucie nie bylo dnia zeby ustalo),
czesto tez mnie boli glowa i mam zaburzenia rownowagi od czasu do czasu. co
to moze byc ? bylem juz neurologa ktory przepisal leki ktore niby mialy
pomoc i tak pomogaja od 8 miesiecy ze roznicy nie ma zadnej sa to leki
rozluzniajace miesnie i przeciw migrenowe. Moze powienien mnie skierowac na
jakies badania nie wiem tomografie glowy czy co?? bardzo mi te dolegliwosci
komplikuja zycie czasem sa nie do zniesienia:(

prosze pomocy!!! moze ktos cos podobnego mial ??

Piter

2. Data: 2003-01-23 13:28:47

Temat: Re: Ucisk z prawej strony glowy
Od: Marek Bieniek <m...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 23 Jan 2003 13:44:01 +0100, con2002 wrote:

> [...]
> to moze byc ? bylem juz neurologa ktory przepisal leki ktore niby mialy
> pomoc i tak pomogaja od 8 miesiecy ze roznicy nie ma zadnej

Jeśli jesteś niezadowolnoy - to zmień lekarza.

> Moze powienien mnie skierowac na
> jakies badania nie wiem tomografie glowy czy co??

Nie mam pojęcia, nie badałem Cię, a z opisu kótry podałeś niemal nic nie
można wywnioskować. A do TK muszą być wskazania.
Potrzebny Ci lekarz i tyle.

m.
Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta onet pl)

Okulary - o co tu chodzi?
Drzazga
żelazo a zęby
proby watrobowe, tlumaczenie nazw