Re: Uczelnie niepanstwowe - pytanie... [?]

1. Data: 2001-11-04 11:46:09

Temat: Re: Uczelnie niepanstwowe - pytanie... [?]
Od: "Virtual Kris" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Podsiadly napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]

NTG

FUT pl.misc.edukacja

1. Data: 2001-11-04 23:08:26

Od: "Czapla" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Virtual Kris" <v...@w...pl> napisal w wiadomosci

> pracy
>

> NTG
>
> FUT pl.misc.edukacja
> najczesciej gorzej; chyba ze jest to jedna z kilku slynnych juz szkol
Michal

1. Data: 2001-11-07 10:27:36

Od: "Kanaan" <s...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wies co... jak by tak spojrzec serio, to w wielu firmach nie patrza na
uczelnie tylko na to czy masz tego magistra czy nie....

U mnie w firmie pracuje facet, ktorego przyjeli do pracy, ale chyba nie
czytali CV, dopiero jak im zrobil ciezka awanture to sie dowiedzieli, ze ma
wyzsze kierunkowe wyksztalcenie...

Pozdrawiam

1. Data: 2001-11-07 11:54:27

Od: Magda <m...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kanaan wrote:

> Wies co... jak by tak spojrzec serio, to w wielu firmach nie patrza na
> uczelnie tylko na to czy masz tego magistra czy nie....

w wiekszosci patrza na to co potrafisz.

> U mnie w firmie pracuje facet, ktorego przyjeli do pracy, ale chyba nie
> czytali CV, dopiero jak im zrobil ciezka awanture to sie dowiedzieli, ze ma
> wyzsze kierunkowe wyksztalcenie...

i co dostal podwyzke?:)
Pozdro,
Magda