Re: Ugryzienie Pająka

From: Posesjusz <p...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Ugryzienie Pająka
Date: Fri, 13 Jul 2012 15:21:26 +0200

Dodam jeszcze ze tak to wyglada:

http://desmond.imageshack.us/Himg696/scaled.php?serv
er=696&filename=dsc0467hq.jpg&res=landing

Niepozornie ale mocne swedzenie wwierca mi sie w glowe, chwilami mam
ochote przeciac to i wycisnac toksyny, poleccie mi coś proszę.

Ciekaw jestem dalczego dopiero kolejnego dnia mi to wyskoczylo, coś
poczułem tam wcześniej ale myślałem że sie zadrapałem albo ukłułem
czymś, a na następny dzień nagle napuchnięte i swędzące.

--
Maciej