Ugryzła mnie bolimuszka

1. Data: 2004-05-31 10:38:08

Temat: Ugryzła mnie bolimuszka
Od: "batory" <b...@p...wywaltoonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

I to niejedna. Nie wiem jak się te bolimuszki nazywają fachowo. To takie
małe coś co lata i gryzie. Ugryzła mnie w wierzh dłoni, ręka spuchła jak
balon, pół nocy nie spałam, swędzi i boli. Byłam w aptece, pani aptekarka
doradziła mi altacet w żelu, ale nic nie pomogło. Łapa gorąca, czerwona,
spuchnięta, swędzi, boli. Co robić?

2. Data: 2004-05-31 10:49:03

Temat: Re: Ugryzła mnie bolimuszka
Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Mon, 31 May 2004 12:38:08 +0200 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako batory, a następnie
wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> Co robić?

U mnie w takiej sytuacji super sprawdzal sie Fenistil w zelu.
Tez mnie kiedys te $%^%$$% meszki pogryzly w lesie - jakby nie ten zel to
bym chyba zeszla ;)

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

3. Data: 2004-05-31 11:48:54

Od: "batory" <b...@p...wywaltoonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "La Luna" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> U mnie w takiej sytuacji super sprawdzal sie Fenistil w zelu.
> Tez mnie kiedys te $%^%$$% meszki pogryzly w lesie - jakby nie ten zel to

Ooj, dziękuję ślicznie, już kupiłam i już tak nie swędzi. Pozdr. - A.

4. Data: 2004-05-31 14:50:31

Od: "Iwona" <i...@W...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

batory ( b...@p...wywaltoonet.pl ) napisał:
> [...]
> doradziła mi altacet w żelu, ale nic nie pomogło. Łapa gorąca, czerwona,

Najwyraźniej jesteś na nie uczulona (musisz się ich wystrzegać). Wypij sobie
jeszcze podwójne wapno, ale warto byłoby tę rękę pokazac lekarzowi.

Pzdr.
Iwona

5. Data: 2004-06-06 03:54:49

Od: "FIXRAMBO" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Też mialem ten problem, cialo na mostku od ugryzień tej muszki nie chciało
sie goić i normalnie gnilo. Zadne maści nie pomagały. Dopiero znajomy dal
mi chińską maść . Pi Jang Ping . i za 3 dni bylem prawie zdrowy i do
dzisiaj nie mam nawrotów. Mozna ja dostac na stronie
www.kregoslup.polbox.pl w linku Zalecane leki.
fixrambo

lekarstwa w karetce pogotowia
SOCZEWKI - nieprecyzyjna produkcja?