Ujawniam się nieśmiało.:)))

1. Data: 2002-08-18 19:38:05

Temat: Re: Ujawniam się nieśmiało.:)))
Od: "wojus" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kto napisał że SZ-n to dziura?
ja jestem stąd - to nie dziura,
i tez staram się dobrze gotować

no to powiń do życia, a jak nie masz co jeść to chodź do TURYSTY
bo tam smacznie i tanio
pozdr.

1. Data: 2002-08-18 19:40:16

Od: "mRoman" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli wkupne- to przepis, jeśli ze Szczecina to może coś z ryb?

1. Data: 2002-08-18 20:28:30

Temat: Ujawniam się nieśmiało.:)))
Od: "kasiabe" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam baaaardzo gorąco!

1. Data: 2002-08-18 20:58:45

Od: "wojus" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

i jedyna w swoim rodzaju suróka z białej rzepy i szpinak
czemu jak robię w domu to nigdy tak nie wychodzi?
jedyna wada Turysty - aluminium, sztućce i garnki

1. Data: 2002-08-18 21:12:11

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ja jestem stąd - to nie dziura,
> i tez staram się dobrze gotować
>
> no to powiń do życia, a jak nie masz co jeść to chodź do TURYSTY

JA napisalam ze Szczecin to DZIURA

MechaGodzilla

1. Data: 2002-08-18 21:45:59

Od: "kasiabe" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> bo tam smacznie i tanio

A jak mam co jeść ale dopada mnie lenistwo to też tam biegnę! Lubię

Ja również
kasiabe

1. Data: 2002-08-18 22:06:37

Od: Art Plazewski. <Art[Gruby]@icbleu.org> szukaj wiadomości tego autora

"mRoman" <r...@w...pl> wrote:

>Je?li wkupne- to przepis, je?li ze Szczecina to mo?e co? z ryb?

Oj zryp panie Romanie , zryp...
;->

Art(Gruby).
ale coraz chudszy...;-)))
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-08-19 07:16:14

Od: "Ulka" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zaludniam
> Szczecin (ktoś tu go niedawno nazwał wielką dziurą :) )

Eeee.. Nie dziurą ale prowincją. I nie ktoś tylko ja. A to z powodu braku
sklepów z porządnymi akcesoriami kucharskimi. A wogóle to Szczecin i jego
mieszkańców bardzo, ale to bardzo lubię. Witam Cię pogodnie i ciepło.

Ulka

co mozna z resztek wedlin wyczarować....?
kompot z rabarbaru
składniki na lecho ????
co zorbić z pomidorami?
KAPUSTA, głowa....pusta??? [ogłoszenie reklamowe bezplatne]