Ukraina po mojemu.

1. Data: 2022-02-26 22:04:25

Temat: Ukraina po mojemu.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest MI potrzebna tylko i wyłącznie jako bufor skracający polską granicę z
Rosją. Nic więcej. Póki da radę.
Ukraina otrzymała w prezencie od Chruszczowa cenne tereny, które Putin chce
obecnie odzyskać - po aneksji Krymu.
I ja się temu nie dziwię. G...no chłopu, nie zegarek.
Ale to Ukraińcy sami są temu winni - od początku gospodarczo, (bez)prawnie
i socjalnie oraz politycznie gnoili i upodlali (nawet w byle urzędzie)
Rosjan z tych terenów jako drugą, albo i raczej trzecią kategorię
obywateli. Nie chcieli lub nie potrafili o nich tak zadbać, tak ich
traktować i poniekąd o nich zabiegać, by zechcieli identyfikować się z
Ukrainą, nie z Rosją. Tym samym własnymi rękami dali Putinowi pretekst do
aneksji Krymu i teraz do obecnej inwazji. A dawne tereny rosyjskie od
dziesięcioleci w rękach Ukraińców stały się jedynie wyzyskiwaną i
dewastowaną kolonią jak dawne kolonie afrykańskie - z ktorej się tylko
bierze, ktorą się jedynie eksploatuje, wywozi co się da, niczego na to
miejsce nie inwestując.
Ukraina nie zasługuje na te tereny. I tyle w temacie.

--
KOWIDIOTOM: ,,Las codziennie się zmniejszał, ale drzewa z uporem głosowały
na siekierę, bo miała uchwyt z drewna."

2. Data: 2022-02-26 22:23:09

Temat: Re: Ukraina po mojemu.
Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.02.2022 o 22:04, XL pisze:

> Ukraina nie zasługuje na te tereny. I tyle w temacie.

Wypierdalaj ruski upośledzony trollu z amantadyną w głowie zamiast mózgu
do swojego mocodawcy. I tyle w temacie.

Ruski trollu idź w chuj. I nie wracaj.
Piotr

3. Data: 2022-02-26 22:44:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> Wypierdalaj ruski upośledzony trollu z amantadyną w głowie zamiast mózgu
> do swojego mocodawcy. I tyle w temacie.
>
> Ruski trollu idź w chuj. I nie wracaj.

I polski Lwów forever!
Debilu.

4. Data: 2022-02-27 10:20:18

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.02.2022 o 22:44, XL pisze:

> Debilu.

Ukraińcy po ataku musieli się zmierzyć z zainstalowanymi wcześniej
ruskimi dywersantami w miastach.

Mam nadzieję, że UE wyciągnie wnioski i wszystkich proputinowskich
trolli aresztuje odpowiednio wcześniej.

5. Data: 2022-02-27 11:07:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> [...]
> ruskimi dywersantami w miastach.
>
> Mam nadzieję, że UE wyciągnie wnioski i wszystkich proputinowskich

Polski Lwów forever!

6. Data: 2022-02-27 11:15:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> Ukraińcy po ataku musieli się zmierzyć z zainstalowanymi wcześniej
> ruskimi dywersantami w miastach.
>
> Mam nadzieję, że UE wyciągnie wnioski i wszystkich proputinowskich
> trolli aresztuje odpowiednio wcześniej.

Odjazd ???????

7. Data: 2022-02-27 11:49:08

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.02.2022 o 11:07, XL pisze:

> Polski Lwów forever!

https://tvn24.pl/swiat/rosja-ukraina-kijow-atak-rosy
jskich-dywersantow-na-cywilna-rodzine-zabojstwo-czte
roletniej-poliny-5615481

Ruski trollu idź w chuj. I nie wracaj.
Piotr

PS.
Widzę, że jak zwykle dobrze ci idzie dotrzymywanie słowa.

8. Data: 2022-02-27 12:19:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2022-02-27 12:44:57

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.02.2022 o 12:19, XL pisze:

> Polski Lwów forever!

Do budy!

10. Data: 2022-02-27 12:52:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> [...]

--
KOWIDIOTOM: ,,Las codziennie się zmniejszał, ale drzewa z uporem głosowały

dążenia do jutra (o: dnia siódmego :o)
Szwecja ?
Pamięta ktoś?
Testy PCR są do d...y.