Ukraina po mojemu.

11. Data: 2022-02-27 13:07:23

Temat: Re: Ukraina po mojemu.
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.02.2022 o 22:04, XL pisze:
> [...]
> obywateli. Nie chcieli lub nie potrafili o nich tak zadbać, tak ich
> traktować i poniekąd o nich zabiegać, by zechcieli identyfikować się z
> Ukrainą, nie z Rosją. Tym samym własnymi rękami dali Putinowi pretekst do
> aneksji Krymu i teraz do obecnej inwazji. A dawne tereny rosyjskie od
> dziesięcioleci w rękach Ukraińców stały się jedynie wyzyskiwaną i
> dewastowaną kolonią jak dawne kolonie afrykańskie - z ktorej się tylko
> bierze, ktorą się jedynie eksploatuje, wywozi co się da, niczego na to
> miejsce nie inwestując.
> Ukraina nie zasługuje na te tereny. I tyle w temacie.

KF

I tyle  w temacie.

--
Ewa

12. Data: 2022-02-27 13:14:41

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.02.2022 o 12:52, XL pisze:

Do budy!

Ruski trollu idź w chuj. I nie wracaj.
Piotr

13. Data: 2022-02-27 13:32:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:
> [...]

Zresztą to samo robią z tamtejszymi Polakami.

> Tym samym własnymi rękami dali Putinowi pretekst do
>

> KF
>
> I tyle  w temacie.

Nie byłaś na ukraińskim Krymie chyba, to jak masz to zrozumieć.
A ja znam Rosjan stamtąd. Upodlani na każdym kroku - nawet przy składaniu
byle podania - nie napiszesz po ukraińsku, to spadaj, swołocz, pisz po
ukraińsku!
Cz tak samo są traktowani Ukraińcy w Polsce? Nie - mają prawo do własnego
języka, tłumacza itd. Wręcz wszystko mają podsuniete pod nos. Do tego są tu
przyzwyczajeni, wręcz ,,należy się" ?

KF? No naprawdę się zapłaczę. A Ty się poważnie zastanów nad tym, co
napisałam wyżej.

--
KOWIDIOTOM: ,,Las codziennie się zmniejszał, ale drzewa z uporem głosowały
na siekierę, bo miała uchwyt z drewna."

14. Data: 2022-02-27 14:59:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> KF

Czy potrafisz, zanim w Twoim KF na dobre ugrzęznę (w co nie wątpię),
wyartykułować powody tej decyzji? - może nawet bardziej sobie, niż mnie,
ale wiesz, tak otwarcie, czyli pisemnie? Sądzę, że to Cię może zmotywować
do rzeczowego (a nie emocjonalnego) odniesienia się do mojego stanowiska.
Jestem bardzo ciekawa Twojego. Bardzo!

15. Data: 2022-02-27 17:01:25

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

16. Data: 2022-02-27 17:15:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> Ruski trollu idź w chuj. I nie wracaj.
> Piotr

Polski Lwów forever!

17. Data: 2022-03-04 21:55:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> miejsce nie inwestując.
> Ukraina nie zasługuje na te tereny. I tyle w temacie.

Z komentarzy w necie, które POPIERAM:

,,Jeżeli chcecie zobaczyć obraz wojny , to zapraszam do SYRII nie tylko do
prawie całkowicie zniszczonego Aleppo ! W wyniku wieloletnich ostrzałów i
ataków gazowych ponad 300 tyś dzieci jest poszkodowanych i codziennie
umiera , to są bardzo często dzieci bez kończyn z wieloma przewlekłymi
chorobami. Świat milczy !!?? , bo tam nie ma interesu polityczno -
gospodarczego ??!!"

,,Tylko w maju 2021 r w wyniku ostrzału z lądu i powietrza ( 160 brało
udział ) zginęło 197 Palestyńczyków w tym 56 dzieci i 37 kobiet !!!!! Was
to nie przerażą ??? ,czy o tym nie wiecie bo media nie,, chcą" o tym mówić
tak jak o Ukrainie ???? ,,

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

18. Data: 2022-03-05 08:18:21

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.03.2022 o 21:55, XL pisze:

> ,,Jeżeli chcecie zobaczyć obraz wojny , to zapraszam do SYRII

Tylko kretyn ruski troll usprawiedliwia jedną wojnę inną wojną.

> zginęło 197 Palestyńczyków w tym 56 dzieci i 37 kobiet !!!!!

I dlatego ucieszyłaś się, że twoi koledzy faszyści zaczęli budować płot
na granicy. Na polecenie fiutina.

Od lat sracie na dywan na polecenie fiutina, a teraz
udajecie, że płaczecie, że jest brudny.

19. Data: 2022-03-05 09:21:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> Tylko kretyn ruski troll usprawiedliwia jedną wojnę inną wojną.

Wot, durak poniał, kak tolko umieł. ?

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

20. Data: 2022-03-05 10:14:36

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.02.2022 o 13:07, FEniks pisze:

> KF
>
> I tyle  w temacie.

Z powodu? Jakby nie było to jest to grupa dyskusyjna i czyjeś zdanie
chyba nie powinno dyskwalifikować oponenta.

dążenia do jutra (o: dnia siódmego :o)
Szwecja ?
Pamięta ktoś?
Testy PCR są do d...y.