Ukraińcy nie zasługują na Polskę!

1. Data: 2019-01-07 01:41:33

Temat: Ukraińcy nie zasługują na Polskę!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

,,(...) Gdy banderowcy podpalili dom, przyszli i znaleźli ojca i tych
czterach braci, widziałam jak ojciec ukląkł na kolana i zaczął prosić o
darowanie życia. Ale dwóch banderowców podeszło i widłami jeden z jednej
strony a drugi z drugiej wbili widły w jego boki i zaciągnęli ojca i
wrzucili do ognia. Następnie wrócili po resztę dzieci i również wzięli za
ręce lub za nogi i żywcem wrzucili do ognia."

"Dzieci bawiły się w piasku. Nagle Ukrainiec podszedł do nich, chwycił
jedno z dzieci i nadział na ostry koniec sztachety płotu. Dziecko zaczęło
krzyczeć wniebogłosy i zanosić się z bólu, a ten banderowiec stał i z
diaboliczną satysfakcją się przyglądał. Coś strasznego. Podbiegła do niego
jakaś Ukrainka i zaczęła zaklinać: -- Co ty robisz temu maluszkowi?! Po
niedługim czasie dziecko zmarło. Jeszcze inni UP-owcy przebijali dzieci
widłami. Nabijali je na nie jak snopek.

Taka sytuacja miała miejsce 3 km od Łukowca, w Nowosielcach. Ok. 16
maluchów poszło kąpać się nad stawek. Miały po 5, może 6 lat. Ukraińcy
zaczaili się na nie jak wilki. Wyczekali moment, gdy dzieci znalazły się na
polanie. Powychodzili ze zboża i ruszyli na nie. Gdy tylko znaleźli się
przy wyjącej z przerażenia grupce, zaczęli kłuć bez opamiętania. Krew
bryzgała im po twarzach. "

W jednym dniu wymordowano ok. 10 tysięcy Polaków. Do końca lipca ukraińscy
mordercy napadli na 520 wsi i wymordowali około 30 tysięcy osób. Polacy
bohatersko bronili się przed bandziorami spod czarno-czerwonej szmaty.
Warta wspomnienia jest przede wszystkim obrona Przebraża, gdzie tysiąc osób
pół roku stawiało czoła bandom UPA.

W całej Rzezi Wołyńskiej zginęło minimum 70 tysięcy osób. W rzezi w
Małopolsce Wschodniej - od 30 do 70 tysięcy. Polaków, wymordowanych przez
ukraińskich siepaczy. Z UPA, z policji kolaboracyjnej, z SS.

"Nie o zemstę, lecz o pamięć wołają ofiary"... Szkoda tylko, że nikt jakoś
nie nosi kwiatów lnu, by upamiętnić ten horror. Widocznie żonkile
ładniejsze...(...)"

https://cozahistoria.pl/zbrodnie-upa-wrzucali-zywe-d
zieci-do-ognia-z-satysfakcja-patrzyli-jak-umieraja/?
fbclid=IwAR1NKD3tDue5z9FIJtd7AAXHcg86dB_U3gm0H3kZ5Lh
FJ7d2x0vE8Ki5Atc

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974

2. Data: 2019-01-11 12:34:14

Temat: Re: Ukraińcy nie zasługują na Polskę!
Od: Sylwester Balkowski <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> "Nie o zemstę, lecz o pamięć wołają ofiary"... Szkoda tylko, że nikt jakoś
> nie nosi kwiatów lnu, by upamiętnić ten horror. Widocznie żonkile

ciągle przybywa i przyjeżdżają oni do Polski, żeby zarabiać, utrzymywać
swoje rodziny pozostawione w ojczyźnie. Zatem część zarobionych
pieniędzy jest przesyłana na Ukrainę. Kolejki ustawiają się do punktów
Western Union, ale nie tylko. Dla banków poważnym konkurentem w walce o
portfele Ukraińców staje się Poczta Polska, która intensywnie rozwija
specjalne usługi dla pracowników ze Wschodu, bo stawka jest spora --
Ukraińcy co roku przekazują do swojego kraju kilkanaście miliardów złotych.

Zapytani o to, skąd wysyłają pieniądze do swoich rodzin, kierowca
taksówki, dostawca pizzy i sprzedawczyni w sklepie Simple w Warszawie,
na Ochocie, powiedzieli, że wolą pocztę, bo urzędów pocztowych jest
dużo, procenty pobierane za usługę nie są wysokie i dotychczas zawsze
spotykali się z uprzejmością pracowniczek, chętnych pomóc im w razie
trudności. Czasami nieprzyjazna jest reakcja samych klientów czekających
w kolejce, jeśli cudzoziemiec ma problemy z wypełnieniem przekazu. Ale
to już inna sprawa.

Co zatem proponuje Poczta Polska? Na przykład od marca ubiegłego roku
Poczta Polska i Bank Pocztowy uruchomiły razem usługę Money Gram.
Operacja transferowa trwa nie więcej niż 10 minut. Z tej usługi korzysta
28% ukraińskich klientów.

Warto dodać, że Bank Pocztowy opracował wiele udogodnień dla obsługi
obywateli Ukrainy w ich ojczystym języku. Klienci korzystają z
przetłumaczonych na język ukraiński kluczowych dokumentów i materiałów
informacyjnych. Powstała również info linia w języku ukraińskim i w
wybranych placówkach sieci własnej są zatrudnieni doradcy klienta ze
znajomością języka ukraińskiego.

Zapytani na ulicach Ochoty Ukraińcy korzystali ze zwyczajnych przelewów.
Przelew wysłany za pośrednictwem Poczty Polskiej do równowartości 4
tys. euro idzie średnio do tego kraju cztery dni. Z tej usługi korzysta
31% Ukraińców. Jednak najczęściej Ukraińcy przesyłają pieniądze
przelewami błyskawicznymi (35%). Poczta jest agentem RIA Financial
Service. Transfer trwa ok. 15 minut.

Absolutnym hitem jest paczka Ukraina Plus -- specjalna oferta dla
obywateli tego kraju pracujących w Polsce. I co ciekawe pola na nalepce
adresowej zostały opisane cyrylicą po ukraińsku. Na stronach operatora
jest też interaktywny formularz (po ukraińsku) pozwalający w prosty
sposób przygotować nalepki adresowe jeszcze w domu. ,,Liczba nadań
paczek Ukraina Plus rośnie co najmniej 25 proc. rok do roku" -- twierdzi
biuro prasowe Poczty Polskiej.<
--
makita nimo sa ulahi
sb

3. Data: 2019-01-11 16:59:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sylwester Balkowski <s...@i...invalid> wrote:

> [...]
> sposób przygotować nalepki adresowe jeszcze w domu. ,,Liczba nadań
> paczek Ukraina Plus rośnie co najmniej 25 proc. rok do roku" -- twierdzi

Poczta Ukraińska.
Polacy prawie nie korzystają.

4. Data: 2019-01-12 14:33:46

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Sylwester Balkowski" <s...@i...invalid> wrote in message
> [...]
> Plus rośnie co najmniej 25 proc. rok do roku" -- twierdzi biuro prasowe

A powiedz nam też co o tym sądzisz, ok?
Bo dla mnie, widzisz, to całkiem normalne że w kapitaliźmie
biznes dostosowuje się do potrzeb klientów...
Instrukcja na kasownikach w autobusach krakowskiego MPK jest po polsku,
po angielsku, francusku, niemiecku, rosyjsku - czy komuś to przeszkadza?

Jeśli wydrukowanie formularzy w obcych językach nie kosztuje wiele
to czemu na Poczcie nie miałoby by być wiele różnych formularzy
w różnych językach? Komuś to przeszkadza? Chyba tylko tym, którzy
nienawidzą obcokrajowców i starają się im na siłę życie utrudniać!

W USA formularze są po angielsku i po hiszpańsku, bo hiszpański
to język popularny wśród przybyszy z Kuby, Meksyku, Hondurasu, itp.
W Kanadzie formularze są po angielsku i francusku, bo obywatele
używają urzędowo obu języków. W Chicago formularze do wyrabiania
prawa jazdy są po angielsku, po chinsku, po koreańsku, po polsku,
po rosyjsku i nikomu to nie przeszkadza. Ludzie nauczyli się ze sobą
żyć i wzajemnie pomagać. Nie wiem czemu XL tak to bardzo
przeszkadza - zionie nienawiścią, leje żółcią i złowróży.

20-letni pracownik pizzerii który przyjechał tu z Ukrainy z biedy,
szukać lepszego życia, nie nabijał na widły żadnych polskich dzieci...
Urodził się w 1998 roku i nie jest winny tego co działo się 30, 50,
100 lat temu. Nie wiem czemu przytaczać takie historie i podsycać
nienawiść między ludzmi? Komu się to przydaje? Na co to?

5. Data: 2019-01-12 15:40:49

Od: Sylwester Balkowski <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Instrukcja na kasownikach w autobusach krakowskiego MPK jest po polsku,
> po angielsku, francusku, niemiecku, rosyjsku - czy komuś to przeszkadza?

To jest sprawa oczywista, ale wytlumacz to milym paniom, ktore krzycza
"Polska dla Polakow", "tu sie mowi i pisze po polsku" itp.
Tutaj (BRD) mamy informatory i informacje w roznych jezykach w ratuszu,
na bankomatach, w dyskontach (o alarmach), tamze tez tygodnie wloskie,
hiszpanskie, wegierskie oraz rozne obce restauracje, imbisy i sklepy.
Nikomu to chyba nie przeszkadza, zreszta podobno wsrod zameldowanych
tutaj mieszkancow jest z 140 narodowosci (nawet pare osob z pln. Korei!).

--
makita nimo sa ulahi
sb

6. Data: 2019-01-12 15:50:00

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-12 15:40, Sylwester Balkowski wrote:

> [...]
> Nikomu to chyba nie przeszkadza, zreszta podobno wsrod zameldowanych
> tutaj mieszkancow jest z 140 narodowosci (nawet pare osob z pln. Korei!).

No i popatrz, co się dzisiaj stało z tym dumnym i wspaniałym, niegdyś
Narodem?

7. Data: 2019-01-12 16:08:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

> No i popatrz, co się dzisiaj stało z tym dumnym i wspaniałym, niegdyś
> Narodem?

... Panów :-D

8. Data: 2019-01-12 21:19:56

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 12.01.19 um 15:50 schrieb Ilona:

> No i popatrz, co się dzisiaj stało z tym dumnym i wspaniałym, niegdyś
> Narodem?

Przykra sprawa. Gospodarka w kryzysie, nauka, literatura, film w upadku,
miliardy z Unii, zadnych noblistow, produkcja bezrobotnych, zebrakow i
emigrantow, uczniowie glupi, korupcja, sady i banki zalezne od
politykow, chory czlowiek i dziecko specjalnej troski Europy, przedmiot
zartow... ;-)

https://tinyurl.com/y9hv594m

--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

?????????
,,Matko Boska Nieustającej Pomocy, to jest moja wielka prośba, wielkie
zawołanie: Miej w opiece naród cały. Również tych, którzy nie kochają
Polski aż tak mocno jeszcze póki co, tak jak my tutaj, tak jak cała
Rodzina Radia Maryja" (MM).

9. Data: 2019-01-12 21:59:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

silvio balconetti <s...@i...invalid> wrote:

> [...]
> emigrantow, uczniowie glupi, korupcja, sady i banki zalezne od
> politykow, chory czlowiek i dziecko specjalnej troski Europy, przedmiot

Straszne. Muszą Angelę wyp...ć koniecznie!

10. Data: 2019-01-12 22:03:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> Straszne. Muszą Angelę wyp...ć koniecznie!

https://www.google.pl/amp/s/www.money.pl/gospodarka/
unia-europejska/wiadomosci/artykul/niemcy-indeks-zew
,48,0,2408496.html%3famp=1

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974