Re: Ukraiński zespół Enej.

From: Ilona <i...@u...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Ukraiński zespół Enej.
Date: Fri, 8 Feb 2019 20:52:50 +0100

On 2019-02-08 01:22, XL wrote:
> [...]
-wlasnorecznie-odrabywal-polakom-glowy/

esimirem-debskim-o-kresach-upa-i-kolejach-losu

ystal/

-kazdym-oddziale-upa-byl-sowiecki-instruktor/

mages/rizne/2019/2019-01/2019-01-30-gaidaihol.jpg

polakow-na-wolyniu-jako-problem-intelektualny/

ya/1963-andrii-zaiarniuk-vykonavtsi-etnichnoi-chystk
y-poliakiv-na-volyni-iak-intelektualna-problema-chas
tyna-1

> Dzięki. Poczytam sobie jutro.

> Moskiewska propaganda ma u nas świetny zasięg, niestety. Jak islamistyczna
> we Francji. Młodzi Ukraińcy teraźniejsi może i jakoś uszanują i docenią
> Polskę, ale już w drugim pokoleniu będą się radykalizować. Banderyzm nie
> śpi. I tego należy się poważnie obawiać.
> Dlatego jednak wolę, aby siedzieli u siebie. W Polsce ich już za dużo. Będą
> mieli dużo dzieci...

Dlatego powinniśmy dzisiaj z dumą i zaduma, wracać do czasów, gdy
odnośiliśmy wspólne zwycięstwa.

W 1920 roku, w Tarnowie była siedziba rządu Ukraińskiej Republiki Ludowej.

http://www.it.tarnow.pl/pol/Atrakcje/TARNOW/Zabytki-
i-atrakcje/Tarnow-stolica-Ukrainy/Stolica-Ukrainskie
j-Republiki-Ludowej

A pierścien obrony przed nawałą bolszewicka, w rejonie Zamościa zamykała
6 Dywizja Strzelców Siczowych, pod dowództwem generała Marko Bezruczko.

http://ukraincy.wm.pl/68210,Marko-Bezruczko-Ukrainie
c-ktory-bronil-Zamosc-przed-bolszewikami.html

Trzeba dzisiaj przypominać młodym Ukraińcom o tym, aby mieli na czym
budować swoją tożsamość.

//Dodam tylko, że ja również mam groby dziadków Polaków na Ukrainie.