Ukraiński zespół Enej.

11. Data: 2019-02-05 16:22:09

Temat: Re: Ukraiński zespół Enej.
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 4 lutego 2019 22:18:13 UTC+1 użytkownik Silvio Balconetti
napisał:
> [...]
-wlasnorecznie-odrabywal-polakom-glowy/

> Niemcy wyslali okret wojenny na Morze Czarne. Poza tym 31 marca Ukraincy
> wybieraja prezydenta, w Kijowie ostrzelano budynek stowarzyszenie
> dziennikarzy, a Nibiru wysłała pierwszego zwiadowcę na Ziemię.
> Zle sie dzieje, gore, a wy o historii i muzyce.

przestań Sylwio, to całkiem inna ranga i rozmowa.

12. Data: 2019-02-05 20:26:44

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-05 12:44, Silvio Balconetti wrote:
-wlasnorecznie-odrabywal-polakom-glowy/

taatsbanker-zweifelt-staatliche-wachstumszahlen-an-a
-1251555.html

> [...]
> mebli. Co zauwazylem wczoraj (byc moze jest tak od dawna, ale nie moja
> dzialka), ze diesel zamiast byc >10 ct tanszy od benzyny jest tylko 1-2
> ct tanszy. A wiec podrozal. Chyba tylko w Irlandii widzialem relacje
> odwrotna: diesel byl drozszy od najtanszej benzyny (tez okolo 20 ct), a
> tak wszedzie byl 10-15 ct tanszy.
> Czytalem niedawno, ze eksport diesli do Europy Wschodniej znacznie
> wzrosl, a wiec o przemysl samochodowy bym sie bardzo nie martwil. A do
> Rumunii lub Bulgarii sie nie wybieram. Jak to pisal klasyk: > Jeszcze
> nigdy tak nie było, żeby jakoś nie było.<

No widzisz!
Co to ta propaganda potrafi?
Jeszcze pare lat temu tak było, że 'jazda dieslem', była niemalże jak
nobilitacja.
//a dzisiaj to nawet złodzieje nie chcą :)

13. Data: 2019-02-05 23:43:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:
-wlasnorecznie-odrabywal-polakom-glowy/

esimirem-debskim-o-kresach-upa-i-kolejach-losu

> [...]
> przedstawicielami innych narodowości.
>
> Dlaczego? Ponieważ bolszewicy obawiali się odnowienia ewentualnego
> sojuszu Polaków i Ukraińców, który groził im wiosną 1920 roku. Dokładnie
> wtedy w Tarnowie działał jeszcze rząd Ukraińskiej Republiki Ludowej na
> wygnaniu, który w sojuszu z Polską, Rumunią, Wielką Brytanią i Francją,
> szukał możliwości wyzwolenia Ukrainy spod bolszewickiego jarzma. Dlatego
> rząd stalinowski, jeszcze w latach 20. ubiegłego wieku, za wszelką cenę
> starał się doprowadzić do rozłamu pomiędzy sprzymierzonymi narodami."

ystal/

> a tu Mr. Dębski jednoznacznie:
>
> https://jagiellonia.org/krzesimir-debski-wlasciwie-w
-kazdym-oddziale-upa-byl-sowiecki-instruktor/

Być może i jest to wysoce prawdopodobne. Jednak program eksterminacji
polskiej ludności na Wołyniu napisany został przez zafascynowanego Hitlerem
Banderę - Bandera napisał go podczas pobytu we Włoszech. Co znamienne -
powstał w tym samym czasie, co ustaszowski program eksterminacji Serbów.
A w sumie nie zajmuje mnie, kto tym kierował. Sam fakt, że szli mordować i
robili to z takim okrucieństwem, jest dla mnie nie do zniesienia i nie do
wybaczenia.
Dlatego zrobię wszystko, aby w Polsce nie było czcicieli tych morderców.
Tylko że ich już tu jest o wiele wiecej, niż jakiś tam zespół.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

14. Data: 2019-02-06 00:57:09

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-05 23:43, XL wrote:
> [...]
> Dlatego zrobię wszystko, aby w Polsce nie było czcicieli tych morderców.
> Tylko że ich już tu jest o wiele wiecej, niż jakiś tam zespół.

Popatrz kto teraz tym kieruje?
https://youtu.be/ZFunccG_C7E?t=30

15. Data: 2019-02-06 17:21:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:
> [...]
esimirem-debskim-o-kresach-upa-i-kolejach-losu

ystal/

-kazdym-oddziale-upa-byl-sowiecki-instruktor/

Czemu mnie to nie dziwi?
Gorzej - widzę w tym pewne analogie do obecnej sytuacji Polski...

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

16. Data: 2019-02-06 19:11:05

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-06 17:21, XL wrote:
> [...]
>>

> Czemu mnie to nie dziwi?
> Gorzej - widzę w tym pewne analogie do obecnej sytuacji Polski...

Własnie. Jest podobna sytuacja.
Także nie życzę sobie aby ktoś w Polsce stawiał pomniki Stefanowi, czy
innym bojownikom, ale zdaje sobie sprawę z tego, że Ukraina obecnie ma
problemy z własną tożsamością, Ledwie zdążyli pomniki wodza rewolucji w
podkoszulki, w barwach narodowych, poprzebierac a do demontażu droga
jeszcze daleka.
http://www.historians.in.ua/images/sampledata/hist-i
mages/rizne/2019/2019-01/2019-01-30-gaidaihol.jpg

Jednak jest wielu ludzi, którzy doskonale zdają sobie sprawe z zaszłości
historycznych i rozumieją, że nie będzie to proces łatwy i ciągnąć sie
bedzie przez pokolenia, jak animozje pomiedzu stronami wojny secesyjnej.

Jednak trzeba przyznać im sporo odwagi, że zabierają sie już za te tematy.

Tu przetłumaczony dość spory artykuł:
https://jagiellonia.org/wykonawcy-czystki-etnicznej-
polakow-na-wolyniu-jako-problem-intelektualny/

oryginał:
http://www.historians.in.ua/index.php/en/doslidzhenn
ya/1963-andrii-zaiarniuk-vykonavtsi-etnichnoi-chystk
y-poliakiv-na-volyni-iak-intelektualna-problema-chas
tyna-1

Jeśli chodzi o młodych Ukrainców, to wolę aby oni byli w Polsce, niż
ponownie dostali się w łapy moskiewskiej propagandy.

17. Data: 2019-02-08 01:22:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:
> [...]
ya/1963-andrii-zaiarniuk-vykonavtsi-etnichnoi-chystk
y-poliakiv-na-volyni-iak-intelektualna-problema-chas

Dzięki. Poczytam sobie jutro.

> Jeśli chodzi o młodych Ukrainców, to wolę aby oni byli w Polsce, niż
> ponownie dostali się w łapy moskiewskiej propagandy.

Moskiewska propaganda ma u nas świetny zasięg, niestety. Jak islamistyczna
we Francji. Młodzi Ukraińcy teraźniejsi może i jakoś uszanują i docenią
Polskę, ale już w drugim pokoleniu będą się radykalizować. Banderyzm nie
śpi. I tego należy się poważnie obawiać.
Dlatego jednak wolę, aby siedzieli u siebie. W Polsce ich już za dużo. Będą
mieli dużo dzieci...

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

18. Data: 2019-02-08 20:52:50

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-08 01:22, XL wrote:
> [...]
> śpi. I tego należy się poważnie obawiać.
> Dlatego jednak wolę, aby siedzieli u siebie. W Polsce ich już za dużo. Będą

Dlatego powinniśmy dzisiaj z dumą i zaduma, wracać do czasów, gdy
odnośiliśmy wspólne zwycięstwa.

W 1920 roku, w Tarnowie była siedziba rządu Ukraińskiej Republiki Ludowej.

http://www.it.tarnow.pl/pol/Atrakcje/TARNOW/Zabytki-
i-atrakcje/Tarnow-stolica-Ukrainy/Stolica-Ukrainskie
j-Republiki-Ludowej

A pierścien obrony przed nawałą bolszewicka, w rejonie Zamościa zamykała
6 Dywizja Strzelców Siczowych, pod dowództwem generała Marko Bezruczko.

http://ukraincy.wm.pl/68210,Marko-Bezruczko-Ukrainie
c-ktory-bronil-Zamosc-przed-bolszewikami.html

Trzeba dzisiaj przypominać młodym Ukraińcom o tym, aby mieli na czym
budować swoją tożsamość.

//Dodam tylko, że ja również mam groby dziadków Polaków na Ukrainie.

19. Data: 2019-02-08 23:55:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

> Dlatego powinniśmy dzisiaj z dumą i zaduma, wracać do czasów, gdy
> odnośiliśmy wspólne zwycięstwa.

Hmmm. Kto ma to robić? Nie widzę chętnych.

> W 1920 roku, w Tarnowie była siedziba rządu Ukraińskiej Republiki Ludowej.

Wiem.

> [...]

Wiem.

> Trzeba dzisiaj przypominać młodym Ukraińcom o tym, aby mieli na czym

Pytanie jak wyżej.

> //Dodam tylko, że ja również mam groby dziadków Polaków na Ukrainie.

Na Wołyniu?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

20. Data: 2019-02-09 00:26:30

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-08 23:55, XL wrote:

> [...]
i-atrakcje/Tarnow-stolica-Ukrainy/Stolica-Ukrainskie
j-Republiki-Ludowej

c-ktory-bronil-Zamosc-przed-bolszewikami.html

Wydaje się, że sami to robią.

http://ukraincy.wm.pl/Historia/1228-0.html

Może, jakąś telewizje, wzorem Biełsatu?
https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tv-bielsat-dos
tanie-pieniadze-z-msz-i-tvp-zaczyna-nadawanie-po-ros
yjsku-i-wspolprace-z-bbc

A groby dziadków mam tu bliżej, w województwie Lwowskim, na kierunku
Lublina.

[ Norman S. Nise ] Control Systems Engineering, 7th Edition Solutions
Komuś nerwy puscily.
Homoseksualizm napiętnowany.
Introduction to Real Analysis solution Trench W.F.
Fundamentals of Engineering Thermodynamics 8th Edition solution Michael J. Moran, Howard N. Shapiro