Ulga na dzieci

11. Data: 2008-02-14 10:10:55

Temat: Re: Ulga na dzieci
Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka pisze:

> Ja w zeszłym roku czekałam na zwrot podatku dokładnie 3 miesiące.
> Pieniądze na koncie pojawiły się ostatniego dnia ustawowego terminu ;-)

A ile ten ustawowy termin wynosi ? Pytam, bo od lat zwroty bywały nie
dłużej niż 2 tygodnie po złożeniu pitów.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

12. Data: 2008-02-14 10:15:47

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PeJot" <P...@o...pl> napisał w wiadomości

> A ile ten ustawowy termin wynosi ? Pytam, bo od lat zwroty bywały nie
> dłużej niż 2 tygodnie po złożeniu pitów.

Urząd skarbowy ma 3 miesiące na zwrot podatku, jeżeli się nie wyrobi w tym
terminie to musi zwrot podatku powiększyć o odsetki ustawowe za każdy dzień
zwłoki (powyżej tych 3 miesięcy).

Agnieszka

13. Data: 2008-02-14 10:21:32

Od: "m@rkop" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Lut, 10:54, "Agnieszka" <a...@z...pl> wrote:

> Ja w zeszłym roku czekałam na zwrot podatku dokładnie 3 miesiące. Pieniądze
> na koncie pojawiły się ostatniego dnia ustawowego terminu ;-)

Gdy ktoś rozlicza się w kwietniu to zrozumiałe, ale w styczniu nigdy
nie ma kolejek...
Pzdr

14. Data: 2008-02-14 10:29:36

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "m@rkop" <m...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

> Gdy ktoś rozlicza się w kwietniu to zrozumiałe, ale w styczniu nigdy
> nie ma kolejek...

Za to w tym styczniu jest zator, bo US nie umie policzyć dzieci, takie życie
;-)

Agnieszka

15. Data: 2008-02-14 10:35:45

Od: "Basia Z." <bjz_(usun_toto)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "m@rkop" :

Ja ponad miesiąc czekam na zwrot. W poprzednich latach trwało to ok. 2
tygodni.

A już rozliczyliscie się ?

Ja nadal czekam na PIT-y, zwykle dostaję w ostatnim możliwym terminie (wiem
ze firmy mają obowiazek dostarczyć je do końca lutego).

Pozdrowienia

Basia

16. Data: 2008-02-14 10:37:16

Od: "Basia Z." <bjz_(usun_toto)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "m@rkop" :

> Gdy ktoś rozlicza się w kwietniu to zrozumiałe, ale w styczniu nigdy
> nie ma kolejek...

Po warunkiem, że ktoś może sie rozliczać bo już dostał wszystkie PIT-y.

B.

17. Data: 2008-02-14 19:36:16

Od: "Anka P." <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka napisał(a):

> Ja w zeszłym roku czekałam na zwrot podatku dokładnie 3 miesiące.
> Pieniądze na koncie pojawiły się ostatniego dnia ustawowego terminu ;-)

Ja w zeszłym nawet nie czekałam długo, ale i kwota do zwrotu za duża nie
była. Spodziewałam się, że będę czekać te ustawowe 3 miesiące jak w
latach poprzednich, kiedy sumy do zwrotu miałam duże.
Z moich kilkuletnich obserwacji wynika, że im większa kwota do zwrotu
tym dłużej US pieniądze przytrzymuje. I też już miałam ze 2-3 razy kiedy
przelew dotarł do mnie właśnie w ostatnim dniu ustawowych 3 miesięcy.

?Anka i Szymon (06.2002) i Karolina (07.2005)

18. Data: 2008-02-18 06:16:58

Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

PeJot pisze:
> Czołem.
>
> W radio małżonka usłyszała informację że urzędy skarbowe nie są
> przygotowane do zwrotów tytułem ulgi "na dzieci", bo czegoś im tam
> brakuje. Ktoś wie coś więcej na temat ? Oficjalne strony Ministerstwa
> Finansów milczą.

Po miesiącu od złożenia pit-a kasa została zwrócona.

Pytanie następne: wypełniając pit-a niespecjalnie się nad tym
zastanawialiśmy, a ZTCW ludzie odliczają wszelakie darowizny na szkołę
p.t. komitety rodzicielskie; u nas nazywa się to składką na radę
rodziców. Gdzie to można wrzucić ? Korektę pit-a zawsze można zrobić.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

19. Data: 2008-02-18 07:33:31

Od: "Hermiona" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> p.t. komitety rodzicielskie; u nas nazywa się to składką na radę rodziców.
> Gdzie to można wrzucić ? Korektę pit-a zawsze można zrobić.

Z tego co wiem, bylo to mozliwe kilka lat temu, potem to zniesli, czyki
teraz nie mozna tego odliczac.
Kasia

20. Data: 2008-02-23 16:18:08

Od: "m@rkop" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Lut, 07:16, PeJot <P...@o...pl> wrote:
> Po miesiącu od złożenia pit-a kasa została zwrócona.

Na moje konto kasa wpłynęła w czwartek :)
Pzdr

Jak sie bawia malolaty - zazdroszczą głupcy, którzy nigdy młodymi nie byli
Mundurki - ktoś coś wie?
Nieznane dzieje Teresy
Czy ludzie mądrzy są ateistami, satanistami i sekciarzami?
Glany