Umysł, jak z niego wreszcie skorzystać

1. Data: 2003-10-28 13:38:56

Temat: Umysł, jak z niego wreszcie skorzystać
Od: "Przemek" <b...@f...hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-10-28 16:24:58

Temat: Re: Umysł, jak z niego wreszcie skorzystać
Od: "Szeptem" <pshepioor[SKASUJTO]@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może ktoś wie gdize można ją kupić?

Szukales na allegro.pl?

1. Data: 2003-10-28 20:05:22

Od: "j_b" <dv[USUN_TE_DUZE_LITERY]@z.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemek" <b...@f...hoga.pl> napisał w wiadomości
news:bnlrk1$s6p$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Umysł, jak z niego wreszcie skorzystać

ja tam z mojego umysłu nie korzystam i jest mio z tym dobrze. :)

1. Data: 2003-10-28 21:56:55

Od: "PSIQ" <wwypler@_ANTYSPAM_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemek" <b...@f...hoga.pl> napisał:
> Poszukuje właśnie tej książki:
>
> Umysł, jak z niego wreszcie skorzystać
> Richard Bandler

mogę ci pożyczyć GG 3099705

PSIQ

1. Data: 2003-10-31 16:18:47

Od: "Marcin Rybacki" <casecase@(cut_it)poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

j_b

> ja tam z mojego umysłu nie korzystam i jest mio z tym dobrze. :)

:-D
DOKŁADNIE o tym samym pomyślałem.
Jak ludzie mogą czytać takie bzdury jak NLP i temu podobne? Ja kiedyś
czytałem i teraz się sam sobie dziwię :-).

pzdr
Marcin

1. Data: 2003-11-01 12:55:14

Od: "j_b" <dv[USUN_TE_DUZE_LITERY]@z.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Rybacki" <casecase@(cut_it)poczta.onet.pl> napisał
w wiadomości news:bnu21c$ths$1@topaz.icpnet.pl...
> [...]
> Jak ludzie mogą czytać takie bzdury jak NLP i temu podobne? Ja
kiedyś
> czytałem i teraz się sam sobie dziwię :-).

tak poważnie coś w tym jest - bo z obserwacji wynoszę, że ludzie
zajmujący się różnymi relaksacjami, rebirthingami, jogami - chodzą
najzwyczajniej w swuiecie nabuzowani, sztucznie uspokojeni - a po
latach nagle to wszysko wybucha, wszystko ma swoje ujscie gzies. Co do
NLP, no jakoś nie ma zdania, to troche jesyt zamieszania wokol tego
ostatnio, ale nie wolno niczego tak całkiekm skreślać. Tak najlepiej
to po prostu..... pieprzyć wszystko.

Re: {ot?] blef w negocjacjach...
Pomiary.
Analiza snów...?