Re: Unijne brukowce dostały sraczki ?

From: silvio balconetti <s...@i...invalid>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Unijne brukowce dostały sraczki ?
Date: Wed, 14 Nov 2018 15:18:34 +0100

Am 12.11.18 um 13:42 schrieb Kviat:

> faszystowskie organizacje.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Jesli dobrze rozumiem przedmowczynie, to wszystkie pisma na Zachodzie
staly sie brukowcami, bo niedobrze pisza o marszach w Polsce? Niemiecki
powazny dziennik "Bild", w ktorym prezes tudziez PAD dali glosu (a moze
to byl "Welt", nie chce mi sie sprawdzac) tez chyba nic dobrego nie
pisza? Tylko poczekac az im nad Wisla odbiora debit komunikacyjny?
Nawet o zgrozo sprzyjajace dobrym zmianon w Polsce takie potegi medialne
jak Sputnik oraz RT tez jakos staly sie narzedziami w brudnych rekach
Merkel, Macrona i Tuska:

>"Za biala i katolicka Polske" - 250.000 nacjonalistow maszeruje w
Warszawie<

https://deutsch.rt.com/europa/79195-polnischer-natio
nalfeiertag-250000-nationalisten-marschieren/

>Na tym drugim marszu, Młodzieży Wszechpolskiej, ONR i innych
prawicowych środowisk jak zwykle krzyczano hasła: ,,Bóg, honor i
ojczyzna" czy tez ,,raz sierpem, raz młotem czerwona hołotę". Jak
zauważyłem, te hasła wznoszono na jednym i drugim marszu. Ale także tym
razem na marszu środowisk skrajnie prawicowych krzyczano również -- ,,PiS,
PO, jedno zło!"<

https://pl.sputniknews.com/polska/201811129173858-10
0-lecie-niepodleglosci-polski-marsz-obchody-wideo-sp
utnik/

Mam nadzieje, ze rosyjski ambasador zostal juz wezwany do MSZ?
A XL-ce zycze dalszych owocnych studiow starych rocznikow "Trybuny ludu"
i "Notatnika agitatora". Mozna sie z nich sporo nauczyc, choc nalezy
uwazac i zabezpieczac pluca maseczka przeciwpylowa.

Wodan akbar!
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej