Unijny haracz dla Polski!

11. Data: 2022-03-24 11:18:36

Temat: Re: Unijny haracz dla Polski!
Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.03.2022 o 11:00, XL pisze:

> PS. Ale czytaj mnie nadal, bo bez tego (wreszcie) schudniesz

Zapytam z ciekawości.
Odwiedzam cię też w snach, czy tylko w urojeniach?

>i wpadniesz w
> otępienie ?

Dobrze widzieć jak faszystka się irytuje.

Idź w chuj fiutinowska onuco. I nie wracaj.
Piotr

12. Data: 2022-03-24 12:11:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> Zapytam z ciekawości.
> Odwiedzam cię też w snach, czy tylko w urojeniach?

Nie jestem twoim psychiatrą - a to on na podstawie wywiadu ustali, czy i
kogo odwiedzasz w snach i/lub urojeniach. Opowiedz mu, jak czytasz
WSZYSTKIE moje posty - to mu pomoże w postawieniu prawidłowej diagnozy i
będzie mógł wreszcie zmienić ci dawkę leków, a może też skieruje cię na
wypoczynek od internetu? ?

> Dobrze widzieć jak faszystka się irytuje.

Sen? Urojenie? Spytaj twojego psychiatry ?

> Idź w chuj fiutinowska onuco. I nie wracaj.

Klasa!

PS. To pamiętaj - NIE CZYTAJ! ???

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

13. Data: 2022-03-24 13:49:28

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.03.2022 o 10:32, Kviat pisze:

> Faszyści tylko o tym marzą. Żeby im nie przeszkadzać.
> A faszystów trzeba tępić do skutku.
> Podążaj za pozytywnym przykładem i nie bądź jak Ewka.

To niestety - jak widzisz - tak nie działa. To raczej woda na młyn, więc
skutek przeciwny.

Ale podziwiam wytrwałość i samozaparcie.

--

Ewa

14. Data: 2022-03-24 14:15:04

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.03.2022 o 12:11, XL pisze:

> Nie jestem twoim psychiatrą - a to on na podstawie wywiadu ustali

Jak ustaliłaś, że wreszcie(?) schudnę?
Dla ułatwienia podpowiem ci, że twoje urojenia, to nie to samo co
rzeczywistość.

Ja cię widziałem i mogę ci powiedzieć co powinnaś.
https://m.radio.kielce.pl/pl/post-77184

15. Data: 2022-03-24 15:22:02

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> Jak ustaliłaś, że wreszcie(?) schudnę?
> Dla ułatwienia podpowiem ci, że twoje urojenia, to nie to samo co
> rzeczywistość.
>
> Ja cię widziałem

???
A ja ciebie. 20kg do zrzucenia masz z tej opony.

> i mogę ci powiedzieć co powinnaś.
> https://m.radio.kielce.pl/pl/post-77184

Zwłaszcza, że sama tutaj linkowałam ten filmik - no to naprawdę wyczyn mnie
,,widzieć". ?

> Idź w chuj fiutinowska onuco. I nie wracaj.

Nie czytaj. Proste. Ganiać to sobie możesz głupszych od siebie.

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

16. Data: 2022-03-24 17:39:38

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.03.2022 o 13:49, FEniks pisze:

> To niestety - jak widzisz - tak nie działa. To raczej woda na młyn, więc
> skutek przeciwny.
>
> Ale podziwiam wytrwałość i samozaparcie.

Ktoś kiedyś powiedział, że wystarczy nic nie robić aby zło zapanowało.
Czy jakoś tak ;)
Uważam, że większą wodą na młyn jest brak reakcji, taka forma
przyzwolenia. Osobnikom pokroju ikselki trzeba stale uświadamiać, że
istnieją ludzie, którzy nie zgadzają się z tym syfem, bo brak reakcji
traktują jak potwierdzenie, akceptację, a nawet jako zachętę do coraz
większej radykalizacji. Zdrowemu człowiekowi wydaje się, że wystarczy
ignorować. Nie wystarczy. Jeżeli nie ma nikogo, kto pokazuje im gdzie
leży granica, to sami nie są w stanie tej granicy zauważyć. Tak działają
umysły psychopatyczne.

Ale rozumiem, że nie każdy ma tyle cierpliwości do oszołomstwa i że
ludzie mają różną wrażliwość. Trzeba sporej odporności psychicznej żeby
przeciwstawić się zalewowi tego syfu.

Niedawno oglądałem film dokumentalny o pracownikach moderujących fejsa.
Stykają się z takimi rzeczami, przy których xlka, to najniższy z
możliwych kaliber. Zadziwiające (a raczej przerażające) jest to, że fejs
celowo outsourcinguje te usługi właśnie po to, żeby nie brać sobie na
głowę odpowiedzialności za stan psychiczny tych pracowników. Nie
interesuje ich kogo i jak zatrudniają te zewnętrzne firmy, więc często
są to młodzi ludzie - bo za grosze - kompletnie nieprzygotowani.
Niby mają jakieś szkolenia, ale z tego filmu wynikało, że bardziej dla
zachowania pozorów niż skuteczna i fachowa pomoc.
Duża część nie wytrzymuje, odchodzi i są pozostawieni sami sobie. Mają
typowe objawy stresu pourazowego i nikogo to nie interesuje.

Pozdrawiam
Piotr

17. Data: 2022-03-24 19:48:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:
> [...]
> zachowania pozorów niż skuteczna i fachowa pomoc.
> Duża część nie wytrzymuje, odchodzi i są pozostawieni sami sobie.

I słusznie - bo tak się powinno traktować wynajetych donosicieli i
kapusiów: jak zużyty papier toaletowy.

> Mają
> typowe objawy stresu pourazowego i nikogo to nie interesuje.

Albowiem ZAWSZE takie wynajęte do segregacji i cenzury kolaboracyjne pieski
z nizin społecznych (jak w czerwonej komunie) lub moralnych (jak obecnie),
chcące się dowartościować 5 minutami urojonej władzy nad wolnymi ludźmi,
bardzo źle kończą, w ten czy inny sposób.
I miej to na uwadze!

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

18. Data: 2022-03-24 23:02:13

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.03.2022 o 17:39, Kviat pisze:

> [...]
> ignorować. Nie wystarczy. Jeżeli nie ma nikogo, kto pokazuje im gdzie
> leży granica, to sami nie są w stanie tej granicy zauważyć. Tak

Nie wiem, czy umysłom psychopatycznym można jakąkolwiek granicę pokazać.
Przerabialiśmy tu kiedyś (ładnych parę lat temu, nie wiem, czy już wtedy
tu byłeś) przypadek człowieka, który uważał Hitlera za dobroczyńcę
ludzkości. Wszelka dyskusja i, jak to nazywasz, "pokazywanie granic"
prowadziły tylko do doskonalenia jego warsztatu argumentacyjnego. Odtąd
wiem, że dyskusja o sprawach elementarnych sensu wielkiego nie ma.

A ostatnio niechcący wdałam się w rozmowę z jakimś ruskim trollem w
innym miejscu. Gdyby nie to, że zaczęłam mu odpowiadać, oszczędziłabym
internetowi kilku bajtów produkowanych przez trolla gównianych treści.
No cóż, o 3 posty za późno się zorientowałam.

Ale masz rację, z XL jest trochę inaczej, ona nawet nie potrzebuje
interlokutora, żeby się produkować. Zakładam, że musi przeżyć swoją
wewnętrzną przemianę, np. od Bidena, który "jest winny wojnie", do
Putina, pod którego butem nie chciałaby żyć. A ja jeszcze pamiętam, jak
XL razem z Dębskim zazdrościli narodowi rosyjskiemu "silnego i
charyzmatycznego przywódcy, który dba o swój naród".

> [...]
> Duża część nie wytrzymuje, odchodzi i są pozostawieni sami sobie. Mają
> typowe objawy stresu pourazowego i nikogo to nie interesuje.

Coś o tym czytałam.

--

Ewa

19. Data: 2022-03-25 07:15:05

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.03.2022 o 19:48, XL pisze:

> I słusznie - bo tak się powinno traktować wynajetych donosicieli i
> kapusiów: jak zużyty papier toaletowy.

No tak, bo przecież blokowanie transmisji na żywo np. z morderstwa, to
donosicielstwo, a wycinanie faszystów nawołujących do zbrodni, to
ograniczanie wolności słowa.
Papier toaletowy to ty masz w głowie.

> [...]
> chcące się dowartościować 5 minutami urojonej władzy nad wolnymi ludźmi,
> bardzo źle kończą, w ten czy inny sposób.

Często oglądasz takie materiały? I nie masz nic przeciwko żeby twoje
dzieci/wnuki to oglądały?
Wonly człowieku...

20. Data: 2022-03-25 07:30:31

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.03.2022 o 15:22, XL pisze:

> ???
> A ja ciebie. 20kg do zrzucenia masz z tej opony.

LOL
Od dawna nie odróżniasz urojeń od rzeczywistości, ale po tej amantadynie
widać zdecydowane nasilenie objawów.

> Zwłaszcza, że sama tutaj linkowałam ten filmik - no to naprawdę wyczyn mnie
> ,,widzieć". ?

Pokazałem ci tylko różnicę między światem rzeczywistym, a twoimi urojeniami.
Stwierdzenie, że mnie widziałaś - to jest dopiero wyczyn.
Z drugiej strony, wśród fanatyków religijnych jest to całkiem powszechne
zjawisko, co nie znaczy, że normalne. A w połączeniu z amantadyną może
być jeszcze bardziej groźne dla otoczenia.

Idź w chuj fiutinowska onuco. I nie wracaj.
Piotr

Bezpieczne szpryce.
Banach się TROSZCZY o ,,gości".
GWniana Gazeta Wybiórcza przeprosi Obajtka.
Polska najlepiej małpuje ( USA ) z brzytwą ?
Kowidopropaganda już żeruje na uchodźcach.