Upadek na plecy - ból w nodze

1. Data: 2008-07-15 15:17:13

Temat: Upadek na plecy - ból w nodze
Od: Jarek <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Na wakacjach podczas pływania na łódce moja narzeczona straciła
równowagę i uderzyła się o kant łodzi dolną cześcią pleców. W pierwszej
chwili nie mogła złapać oddechu, po kilku minutach ból zaczął
przechodzić. W nocy jednak zaczął męczyć ponownie. Podczas podnoszenia
nogi do góry czuła ból w pachwinie i okolicy prawej nogi. Po trzech
dniach wróciliśmy z wakacji - ból był słabszy wieć postanowiliśmy
pojeździć rowerami. Po tym zabiegu ból wrócił i to z dosyć silnym
akcentem. Dziwne jest to, że ból przeniósł się z prawej na lewą nogę i
tam się umiejscowił. Narzeczona twierdzi że najbardzije czuje niewygodny
ból w pachwinie i kolanie.
Czy to może być sygnał ostrzegawczy kręgosłupa? Jutro zamierzamy iść do
lekarza ale każda informacja jest dl a mnie cenna.
Dzięki za pomoc, pozdrawiam.

2. Data: 2008-07-16 10:22:58

Temat: Re: Upadek na plecy - ból w nodze
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy to może być sygnał ostrzegawczy kręgosłupa? Jutro zamierzamy iść do
> lekarza ale każda informacja jest dl a mnie cenna.

czesto bole dolnej czesci kregoslupa promieniuja na noge. jesli np. dysk
uciska na nerw, to wrecz mozna powloczyc noga.

technik farmaceutyczny http://medyk.zgora.pl/in dex.php?option=com_conte nt&task=view&id=83&Itemi d=38
Krioterapia?
prosba o przetlumaczenie terminu na lacine
Plamki na ciele
Re: bóle w mięsniach (jak od użądlenia trzydziestu pszczół)