Upominek z okazji obrony

1. Data: 2007-05-11 19:35:49

Temat: Upominek z okazji obrony
Od: ryhoo <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Syn kończy studia, chcemy z okazji obrony pracy magisterskiej coś mu
podarować, jakiś niebanalny upominek. Ale w granicach rozsądku - jakieś
250 .. 350 zł. Myślałem początkowo jakieś pióro wieczne, ale w
dzisiejszej dobie może coś innego?
Bardzo proszę jeśli ktoś ma pomysł, to chętnie "posłucham".
ryhoo

2. Data: 2007-05-12 15:34:09

Temat: Re: Upominek z okazji obrony
Od: "Samolnik" <j...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo proszę jeśli ktoś ma pomysł, to chętnie "posłucham".

Ja mojemu Mężowi dałam laptop.

3. Data: 2007-05-12 15:38:58

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Samolnik <j...@y...com> napisał(a):

> Ja mojemu Mężowi dałam laptop.

Laptop do 350 zł, no, no, wypasiony musi być.

--
JoP

4. Data: 2007-05-12 22:08:28

Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@g...pl> napisał

> Laptop do 350 zł, no, no, wypasiony musi być.

Ekhm ... pewnie jaki Pan taki kram ;-)

Pozdrawiam
MOLNARka

5. Data: 2007-05-13 08:11:35

Od: ryhoo <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

MOLNARka napisał(a):
> Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@g...pl> napisał

> Ekhm ... pewnie jaki Pan taki kram ;-)
>
> Pozdrawiam
> MOLNARka

Kochani, wróćmy do meritum, a te przytyki i inwektywy zostawmy na inną
grupę, co to się w takich specjalizują.

6. Data: 2007-05-13 09:37:11

Od: "Kropelkaa" <k...@u...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ryhoo" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> podarować, jakiś niebanalny upominek. Ale w granicach rozsądku - jakieś
> 250 .. 350 zł. Myślałem początkowo jakieś pióro wieczne, ale w

Pioro brzmi fajnie chociaz rzeczywiscie troche wyszlo juz z uzycia i może
trafić do szuflady.
Moze podpowiesz jaki kierunek studiow syn konczy? Bo to duzo zmienia w
przypadku prezentu. I czym sie interesuje (poza studiami) ewentualnie.
Maz mi podpowiada ze marzylby o fajnej lutownicy gazowej - tak by bylo w
przypadku elektronika. Inzynier pewnie nie pogardzilby dobrym zestawem
rapitografów (mimo ze wiekszosc rysuje sie na komputerze jeszcze sie
przydaja). Wszystko oczywiscie w miare mozliwosc z grawerunkiem
okazjonalnym, lub jakims wyraznym zaznaczeniem okazji (milo bedzie sie
wspominalo przez lata).
Mysle ze prezent powinien byc zwiazany ze studiami, a one sa tak różne, że
trudno podpowiedzieć cos uniwersalnego oprócz pióra.

Pozdrawiam
Agnieszka

7. Data: 2007-05-16 09:45:03

Od: "Basia Z." <bjz_(usun_toto)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ryhoo" :

> [...]
> dobie może coś innego?
> Bardzo proszę jeśli ktoś ma pomysł, to chętnie "posłucham".

Ja bym kupiła sprzęt turystyczny np. dobry plecak, namiot, czyli coś z
dziedziny jaką mój syn się pasjonuje.
Zresztą tak prawdę mówiąc to również obecnie na każdą okazję mam dla niego
taki prezent (różne, w różnych cenach).

Człowiekowi z pasją łatwo zrobić miły prezent.
Mi samej najwięcej przyjemności też sprawiają takie prezenty.

Pozdrowienia

Basia

8. Data: 2007-05-17 18:03:03

Od: "makiavelli" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ryhoo" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> Syn kończy studia, chcemy z okazji obrony pracy magisterskiej coś mu

Zapytaj się syna :)

9. Data: 2007-05-18 12:47:17

Od: ryhoo <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kropelkaa napisał(a):
> [...]
> trafić do szuflady.
> Moze podpowiesz jaki kierunek studiow syn konczy? Bo to duzo zmienia w
Kierunek Matematyka /Matematyka Przemysłowa/
I czym sie interesuje (poza studiami) ewentualnie.
Film, komputer, Karolina - nie koniecznie w tej kolejności ;-)

10. Data: 2007-05-18 12:50:13

Od: ryhoo <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

makiavelli napisał(a):
> Użytkownik "ryhoo" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
>

> Zapytaj się syna :)

Może i tak, ale to już mniejsza niespodzianka ;-/

samochód męża
Re: Spuścić z tonu przyjdzie...drogie Panie... ;)
Jaki prezent dla chrześniaka?