Uprawa Klonów

11. Data: 2006-06-20 11:21:16

Temat: Re: Uprawa Klonów
Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko napisał(a):

> Hejka. Czyżby osadnicy jeszcze nie słyszeli o cięciu postów?
> Pozdrawiam porządkowo Ja...cki

Hmm to w końcu Dirko czy Ja...cki?
Raz mi sie zdarzyło nie uciąć posta. A tu cie witkami smagają.

12. Data: 2006-06-20 14:58:33

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:e78lrh$b3q$1@nemesis.news.tpi.pl Osadnik
<o...@w...pl> napisał(a):

> Hmm to w końcu Dirko czy Ja...cki?
> Raz mi sie zdarzyło nie uciąć posta. A tu cie witkami smagają.

Hejka. Ja(rek Siedle)cki w końcu. ;-) A co do smagania, to zdarzyło Ci
się o ten jeden raz za dużo. :-) Jeszcze powinienem tego antycypanta MM
przywołać do porządku. :-( Janasa udaje, czy co? :-)
Pozdrawiam formalnie Ja...cki

Z serii - co to jest? :)
Czy ktoś kupuje rośliny przez internet?
Gdzie w Wawie wypożyczyć glebogryzarkę ???
KWAZAR v-5
Nawodnienie ogrodu