Uprzedzenia

1. Data: 2000-08-27 17:55:57

Temat: Uprzedzenia
Od: "Valérie" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
ja psychologiczny laik czytam sobie wlasnie o uprzedzeniach :)
Jest tutaj napisane ze mozna sie ich pozbyc, ale "procedura" jest bardzo
skomplikowana.
Ot i wlasnie - probowaliscie drodzy grupowicze ustosunkowac sie do swoich
uprzedzen, pozbywac sie ich ?
Wstyd przynac , ale jestem uprzedzona do gwary slaskiej , obojetnie jaka
dana osoba moze byc: madra ,wyksztalcona ,jesli mowi do mnie gwara sl. nawet
nie probuje dluzej z nia rozmawiac, poznawac. Wiem ze to nie fair
, czy ja ich dyskryminuje?
Niestety biorac pod uwage relacje ja i ludzie mowiacy ta gwara - musze
wyznac ze tak
hm ...

--
pozdrawia Valérie

2. Data: 2000-08-27 18:05:57

Temat: Re: Uprzedzenia
Od: "Valérie" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Valérie <v...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...
> Witam
> ja psychologiczny laik czytam sobie wlasnie o uprzedzeniach :)
> Jest tutaj napisane ze mozna sie ich pozbyc, ale "procedura" jest bardzo
> skomplikowana.

gwoli uzupelnienia, bo wlasnie dostalam list od pewnej znekanej duszy, ktora
pyta czy daje zaliczenia Slazakom

oswiadczam wszem i wobec ze moje uprzedzenia nie przenosze na grunt szkoly
badz studiow - wiec o zalke prosze sie nie martwic pod warunkiem posiadanej
wiedzy - rzecz oczywista :)))))

--
pozdrawia Valérie

3. Data: 2000-08-28 08:58:01

Od: "Marlena Lipinska" <l...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Valérie wrote in message <3...@n...vogel.pl>...

Witaj :)

> [...]
>skomplikowana.
>Ot i wlasnie - probowaliscie drodzy grupowicze ustosunkowac sie do swoich

Ja jestem uprzedzona do ogolonych i wytatuowanych miesniakow. Zeby nie wiem
jak byl madry, wyksztalcony itd. to nie da rady. Nie probowalam, bo nie
podejde do takiego i nie "poglaskam" po lysym lebku, nie bede jak jakas
idiotka zachwycac sie muskulatura i "grajacymi" na nich tatuazami. Pfuj...
;) Oprocz tego jestem uprzedzona na muzyke ludowa i nie daje rady tego
zwalczyc. Jak slysze takiego krakowiaka lub oberka to mnie sie robi
straszno. Jest jeszcze pare rzeczy, na ktore jestem uprzedzona.

Pozdrawiam,

Marlena

m...@p...com
l...@p...promail.pl
m...@p...wp.pl

4. Data: 2000-08-28 09:03:29

Od: "eliot" <e...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ja psychologiczny laik czytam sobie wlasnie o uprzedzeniach :)
> Jest tutaj napisane ze mozna sie ich pozbyc, ale "procedura" jest bardzo

Goralska muzyka moze mnie doprowadzic do zadania czystki etnicznej...
Eliot

5. Data: 2000-08-28 15:14:24

Od: "Valérie" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik eliot <e...@p...promail.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8od9o8$djo$...@h...uw.edu.pl...

> Goralska muzyka moze mnie doprowadzic do zadania czystki etnicznej...
> Eliot

ale dlaczego ?
interesuja mnie przyczyny uprzedzen

--
pozdrawia Valérie

6. Data: 2000-08-28 16:20:23

Od: "Valérie" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marlena Lipinska <l...@p...promail.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8od9ds$dcb$...@h...uw.edu.pl...

> Nie probowalam, bo nie
> podejde do takiego i nie "poglaskam" po lysym lebku, nie bede jak jakas
> idiotka zachwycac sie muskulatura i "grajacymi" na nich tatuazami. Pfuj...

rozumiem iiiiiiiiiii rozumiem
:))))))))))

--
pozdrawia Valérie

7. Data: 2000-08-28 16:41:50

Od: Sebastian Nowaczynski <s...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomyśl tylko ile w Polsce żyje rasistów.
Czy sš w Polsce ludzie bez uprzedzeń ?
Sporo będzie twierdzić, że tak, ale naprawdę to jak zadasz
kilka dodatkowych pytań to się okazuje, że po prostu z jakiś przyczyn kłamiš.
Ja też jestem do wielu rzeczy uprzedzony, ale wiele z tych uprzedzeń
zwalczyłem, bo uprzedzenia często się ma nabyte od kogoś.
Jak ktoś np: od dzieciństwa ci coś wpaja to będšc dorosłym, masz dwie możliwości

samemu to sprawdzić, lub żyć w niewiedzy.
Swojš drogš droga inteligentko mam nadzieję, że paru kolegów Ci za to dołoży.

8. Data: 2000-08-28 17:18:24

Od: "Valérie" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sebastian Nowaczynski <s...@p...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...com.pl...

> samemu to sprawdzić, lub żyć w niewiedzy.
> Swoją drogą droga inteligentko mam nadzieję, że paru kolegów Ci za to
dołoży.

wzorem Weroniki ide popelnic samobojstwo

Waleria

9. Data: 2000-08-28 18:23:46

Od: Sebastian Nowaczynski <s...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Droga koleżanko nie rób nam tego.
Swojš drogš świetnš terapiš dla samobójców jest im w tym pomagać.

10. Data: 2000-08-28 18:32:02

Od: Sebastian Nowaczynski <s...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przyczyn jest wiele:

Pozwolę się wypowiedzieć jaja kobyły specjalista od psychologii:
a) TV i inne półśrodki massowego przekazu informacji psychopatycznych
b) Instytuty patologi zaburzeń psychicznych
c) Transport miejski i podmiejski (szczególnie) z uwagi na wysoki ryzyko
podłapania nie całkiem sprawdzonych informacji
d) Proponuję by ktoś jeszcze coś dopisał

Szczęście?
Przepraszam
WIELKIE ZDZIWIENIE
Re: witam wszystkich