Uprzedzenia

11. Data: 2000-08-28 18:35:27

Temat: Re: Uprzedzenia
Od: "Valérie" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sebastian Nowaczynski <s...@p...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...com.pl...
> Droga koleżanko nie rób nam tego.

Chodzilo mi o ksiazke "Weronika postanawia umrzec"
tak naprawde ona zamrtwychwstaje -

przepraszam to bylo dla Ciebie za trudne ...

Waleria

12. Data: 2000-08-28 20:42:11

Od: "jacob" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Valérie wrote in message <39aa9028$1@news.vogel.pl>...

>Użytkownik eliot <e...@p...promail.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
>napisał:8od9o8$djo$...@h...uw.edu.pl...

>ale dlaczego ?
>interesuja mnie przyczyny uprzedzen

Ja i Ty mamy uprzedzenie do wulgaryzmow (chamstwa). Czy zastanowilas sie nad
przyczyna?

Pozdrawiam,
jakub

13. Data: 2000-08-28 20:43:10

Od: "Robercikus" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak dla mnie ktos, kto ulega czemus takiemu jak uprzedzenie, ma typowo
pogladowe podejscie do zycia i byc moze trudno uniego o obiektywna
ocene rzeczywistosci.
Mysle, ze nie ma co sie do czegokolwiek uprzedzac - grunt, to oceniac
wszystko bez emocji - na chlodno.

robercikus
r...@p...onet.pl

14. Data: 2000-08-29 02:21:28

Od: w...@w...net (GBAUSAPOL) szukaj wiadomości tego autora

To: Roberckus

Odp. jest nie realistyczna, poniewasz czlowiek nie jest (angl) robot,
tylko ma uczucia/emocje oraz uksztaltowane poglady. Nie ktore zeczy sa
odrazajace i trzeba temu przyznac, jak tatuarze lub kolczyki w nosie,
brwi, lub na jezyku nazywam to self-mutilation bo jest to poprostu
obrzydliwe -disgusting!

15. Data: 2000-08-29 07:51:02

Od: "Valérie" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Robercikus <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dys
kusyjnych napisał:y9Aq5.2364$I...@n...tpnet.pl...
> [...]
> ocene rzeczywistosci.
> Mysle, ze nie ma co sie do czegokolwiek uprzedzac - grunt, to oceniac

Doskonale zdaje sobie sprawe z tego jak byc powinno, ale no coz jestem tylko
czlowiekiem i ciesze sie ze ujmuje te swoja "ceche" w kategorii wady
Przeczytalam, ze uprzedzenia to cos charakterystycznego dla nas , ze moga
przerodzic sie w dyskryminacje - i to jest wtedy zle.
Nie mowmy Robercikusie ( Robercie) jak byc powinno mowmy jak jest ...

--
pozdrawia Valérie

16. Data: 2000-08-29 07:51:49

Od: "Valérie" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jacob <j...@f...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych nap
isał:D8Aq5.135$Y...@n...flash.net...

> Ja i Ty mamy uprzedzenie do wulgaryzmow (chamstwa). Czy zastanowilas sie
nad
> przyczyna?

:)

ale nie przeradza sie to w dyskryminacje - prawda?

--
pozdrawia Valérie

17. Data: 2000-08-29 09:26:14

Od: "eliot" <e...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Valérie <v...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:39aa9028$...@n...vogel.pl...

> Użytkownik eliot <e...@p...promail.pl> w wiadomości do grup
> [...]

Posluchaj tak ze dwa trzy dni to sama sie przylaczysz...
Pewnie w dzieciectwie mym lozeczko stalo zbyt blisko radia, ktore nagminnie
nadawalo "Wies polska tanczy i spiewa" - skladalo sie to glownie z muzyki
goralskiej.
Wtedy, zapewne, moglem protestowac jedynie przy pomocy pieluchy. Dzisiaj
staram sie nie isc
za owczym pedem i omijam Zakopane. Chyba juz jestem zdrowszy ;-)))

Eliot

18. Data: 2000-08-29 09:40:54

Od: "Aleksander Nabaglo" <...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

!
"Valérie" <v...@p...onet.pl> wrote in message
> Witam
> ja psychologiczny laik czytam sobie wlasnie o uprzedzeniach :)
> Jest tutaj napisane ze mozna sie ich pozbyc, ale "procedura" jest
bardzo
> skomplikowana.
Zdaje sie, ze jestem uperzedzony do wielu
rzeczy, i wcale nie zamierzam sie tych
uprzedzen pozbyc.

Jestem upzredzony do:
akwizytorow,
reklamy,
mediow,
polonistek (i tresci, ktore szerza),
armii (jako zagadnienia umocowanego
w ulomnej naturze ludzkiej,
niekoniecznie konkretnych wojskowych),
firm ubezpieczeniowych,
politykow,
szkoda czasu na wyliczanie.

Nie tylko nie mozna sie tego pozbyc,
ba, wiem, ze bede coraz bardziej
uprzedzony...

--
A.

19. Data: 2000-08-29 13:10:21

Od: Sebastian Nowaczynski <s...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nieszkodzi, nie czytam ksišżek.

Pazdrawia Sebastian

20. Data: 2000-08-29 14:43:19

Od: ";Kamasutra master;" <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Valérie" napisał(a):

> Wstyd przynac , ale jestem uprzedzona do gwary slaskiej , obojetnie jaka
> dana osoba moze byc: madra ,wyksztalcona ,jesli mowi do mnie gwara sl. nawet
> nie probuje dluzej z nia rozmawiac, poznawac.

A ja jestem uprzedzony do szprechajacych niemcow, nauczyli by sie jakiegos
cywilizowanego jezyka. Jak sie chodzi po ulicy i sie takie szprechanie slyszy to
szoku mozna dostac, przynajmniej na ulicy by nie mowili, tam gdzie ktos to moze
uslyszec.
jestem tez uprzedzony do dresow nawet tak ze twierdze ze kazdy dres to
idiota, nawet jak go widze z daleka i pierwszy raz.

> Wiem ze to nie fair
> , czy ja ich dyskryminuje?

Oczywiscie. Zaluz ku klix klan i walcz o czystosc jezyka polskiego, tylko nie o
ortograFIE bo wtedy bedziesz moim wrogiem.
Pozdrawiam Kamil.

--
I czlowiek znow czuje sie pulbogiem
gdy staje twarza w twarz z wrogiem.