Uprzedzenia

31. Data: 2000-08-30 14:55:18

Temat: Re: Uprzedzenia
Od: "Diana" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aleksander Nabaglo <...@w...krakow.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:C9D2EBC4681BD411BF5700105A9F9C2902F145AF@HAD
ES...

> Zdaje sie, ze jestem uperzedzony do wielu
> rzeczy, i wcale nie zamierzam sie tych
> uprzedzen pozbyc.

Czy w takim razie te uprzedzenia pomagają Ci jakoś w życiu? Nie ma miejsca w
ramach danego pojęcia na różnicowanie?

Pozdrawiam,
Diana

32. Data: 2000-08-30 22:13:14

Od: "robercikus" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

33. Data: 2000-08-31 02:51:03

Od: "jacob" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

robercikus wrote in message <8ok1b9$2ce$2@news.tpi.pl>...

> [...]
>sie, ze ten czlowiek byl wysokim ranga urzednikiem w urzedzie
>wojewodzkim i wlasnie mial bronic prace doktorska z pewnej dziedziny.

Dlatego wlasnie sluszne jest powiedzonko: "Pozory myla".

> [...]
>czegos, powstalym w wyniku powzietych z gory przekonan,
>niesprawdzonych sadow itp., nieuzasadniona niechecia" (Slownik Jezyka

Nie wszytkie uprzedzenia sa niuzasadnione. Np. uprzedzenie do wulgaryzmow,
chamow, brudu, nie mowiac juz o bardziej negatywnych zjawiskach.

Pozdrawiam,
jakub

34. Data: 2000-08-31 15:53:53

Od: "Robercikus" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli mozesz, to sproboj sprecyzowac o ktorego Eliasza Ci chodzi?
No i oczywiscie o ktorego Pana Boga......

robercikus
r...@p...onet.pl

35. Data: 2000-08-31 17:31:52

Od: "Ewa" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesz Aleksandrze, komu nieba sa wrogiem tego robia pedagogiem - to co sie
dziwisz, jak ten zawod to niejako za kare niebios.....i cos w tym jest,
niestety......ewa

36. Data: 2000-08-31 17:31:53

Od: "Ewa" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robercikus".
> Jesli mozesz, to sproboj sprecyzowac o ktorego Eliasza Ci chodzi?
> No i oczywiscie o ktorego Pana Boga......
>
> ------------------------------ jasne, dla Ciebie wszystko - chodzilo o
ksiazke Coelho / o ktorym Valerie wspominala/ pt. ''Piata gora'' - a ktory
Bog ? - coz, Bog Eliasza. Polecam. Ewa

37. Data: 2000-08-31 17:31:54

Od: "Ewa" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>masz racje, na takich uprzedzeniach co do ludzi mozna sie przejechac, a
poza tym mozna po prostu kogos obrazic - lub stracic szanse na kontakt z
kims naprawde ciekawym. I to jest chyba efekt uboczny uprzedzen. - , nadal
nie wiem, jak to w sobie tlumic - pol biedy, jesli mamy szanse na dluzsze
kontakty z ludzmi, jest czas i szansa zmiany zdania. ale nie zawsze ..

, ze chocby jakis Daewoo
> nawet wygral w najwymyslniejszych crasch-testach i okrzyknieto go
> samochodem roku, >------------ to wtedy piersza zaczne rozmowe o cudach.
Podejmiesz temat?

38. Data: 2000-09-01 06:49:21

Od: "Aleksander Nabaglo" <...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

!
"Diana" <a...@a...net> wrote in message
> [...]
ES...
> Czy w takim razie te uprzedzenia pomagają Ci jakoś w życiu? Nie ma
Zawsze przeszkadzaly mi uprzedzenia
i stereotypy innych.
Teraz doszedlem do wniosku, ze czemu
nie mialbym sie uczyc od innych (niereformowalnych)
i sam formowac w sobie uprzedzenia,
dla mojej wygody?

--
A.

39. Data: 2000-09-01 12:32:49

Od: "Robercikus" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co do Daewoo... nie bede uparty. Byc moze jakis cud sie wydarzy.
Jezeli chodzi o same cuda, to owszem mysle, ze sie zdarzaja, ale na
pewno nie w takiej formie, w jakiej miewamy zaszczyt to obserwowac
niejednokrotnie w mediach.
To, co dzieje sie przy okazji rzekomego ojawiania sie jakichs
"swietosci" zakrawa czesto na kpine - to sa cuda, ktore dzieja sie
glownie w umyslach ludzi, a nie w rzeczywistosci.
Coz swiat pelen jest z jednej strony naiwnych, a z drugiej pazernych,
ktorzy na tej naiwnosci robia duuuze pieniadzie.

robercikus
r...@p...onet.pl

40. Data: 2000-09-01 18:38:16

Od: "jacob" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Aleksander Nabaglo wrote in message ...

> [...]
>i stereotypy innych.
>Teraz doszedlem do wniosku, ze czemu
>nie mialbym sie uczyc od innych (niereformowalnych)

Czy aby uprzedzenia stanowia wygode? Mi sie zdaje, ze jest naodwrot.

jakub

>--
>A.

Szczęście?