zyczenia dla Magdalen

1. Data: 2003-05-29 06:05:45

Temat: zyczenia dla Magdalen
Od: b...@p...fm (boch.magda) szukaj wiadomości tego autora

Kochane moje!
Wszystkim Magdalenom, Magdom, Magdusiom, Magduchom, Madziom i ... zycze
wszystkiego najlepszego, kosza (morza) wolnego czasu, wygranej w totka z
przeznaczeniem w duzej ilosci na robotki i tego wszystkiego co sobie
wymarzycie.
Pozdrawiam
Magdalena Boch (Poznań)

1. Data: 2003-05-29 06:39:51

Temat: Re: zyczenia dla Magdalen
Od: "Kuleczka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wszystkiego najlepszego, kosza (morza) wolnego czasu, wygranej w totka z
> przeznaczeniem w duzej ilosci na robotki i tego wszystkiego co sobie

Dziekuje, choc ja akurat imieniny obchodze w lipcu (za to urodzinki mam
dokladnie za tydzien :)). I dolaczam sie do zyczen dla wszystkich majowych
Magd(alen) :)

Magda

1. Data: 2003-05-29 07:32:54

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 29 May 2003 08:05:45 +0200, b...@p...fm (boch.magda)
wrote:

> [...]
>wszystkiego najlepszego, kosza (morza) wolnego czasu, wygranej w totka z
>przeznaczeniem w duzej ilosci na robotki i tego wszystkiego co sobie

do zyczen sie dolaczam z calego serca. dodam jeszcze, ze dzis
Skrzacika w kalendarzu ;))

Trys

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-05-29 07:34:08

Od: "slonko" <slonk0[NIESPAMUJ]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Slicznie dziekuje :), jestes pierwsza osoba, ktora mi takie zyczenia
zlozyla. I zyczenia skladam takze wszystkim moim imenniczkom.

Pozdrawiam
Magda-Slonko(Wroclaw) a dokladniej Magdalena ;)

1. Data: 2003-05-29 07:59:57

Od: J...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Kochane moje!
> [...]
> wszystkiego najlepszego, kosza (morza) wolnego czasu, wygranej w totka z
> przeznaczeniem w duzej ilosci na robotki i tego wszystkiego co sobie

Tego samego, tylko dużo dużo więcej
życzy
Jandulka

1. Data: 2003-05-29 09:17:36

Od: "Madzia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wszystkiego najlepszego, kosza (morza) wolnego czasu, wygranej w totka z
> przeznaczeniem w duzej ilosci na robotki i tego wszystkiego co sobie

Przyłączam się do życzeń i dziękuję za życzenia :))) Dzisiaj przy okazji
robię u siebie spotkanie Białostockich krzyżykowiczek i oprócz robótek może
wyjdzie mi coś dobrego do schrupania :))) (jestem początkującą kucharką) w
każdym razie postaram się zrobić zdjęcia z imprezki imieninowo - haftującej
i umieścić na stronkę :)))

Imieninowa Magda

1. Data: 2003-05-29 09:50:59

Od: Agatek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> do zyczen sie dolaczam z calego serca. dodam jeszcze, ze dzis
> Skrzacika w kalendarzu ;))
>
> Trys
>
> K.T. - starannie opakowana

Ja równiez. sie do?aczam do Zyczen i dla Madziulek i dla Skrzacika:-)))

Agatek

1. Data: 2003-05-29 09:55:16

Od: "skrzacik" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boch.magda" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> wszystkiego najlepszego, kosza (morza) wolnego czasu, wygranej w totka z
> przeznaczeniem w duzej ilosci na robotki i tego wszystkiego co sobie

Magdusiu,

serdecznie dziekuje za pamiec i Tobie rowniez sle slonecznych dni,
natchnienia do robotkowania, pelnego zrozumienia otoczenia dla tego
szalenstwa toczacego nas od wewnatrz i tony czasu na spelnienie marzen.

skrzacik vel magda

1. Data: 2003-05-29 10:31:53

Od: "Basia" <borbaska[nospam]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dla Magdalenek całusków pięć wanienek