Re: Urodziny...

1. Data: 2000-01-05 03:55:01

Temat: Re: Urodziny...
Od: p...@f...onet.pl (Pio72) szukaj wiadomości tego autora

Dobre, bwahaha

Pozdr.
Pio72

Zmien Odp: na Re:
http://windows.online.pl/programy/prog06.htm#re

1. Data: 2000-01-05 08:15:27

Od: Mariusz Grzeca <m...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 5 Jan 2000, Pio72 wrote:

> Dobre, bwahaha

Raczej kiepskie. Po prostu zbiera mi sie na wymioty, gdy widze tego
typu posty na psp (albo o znakach zodiaku). Plonknalem go, zeby sobie
oszczedzic czyszczenia klawiatury z przetrawionych resztek ostatniego
posilku.

1. Data: 2000-01-05 10:13:06

Od: "TRABUL" <9...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mariusz Grzeca <m...@z...mimuw.edu.pl> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych
napisał:Pine.LNX.4.10.10001050912360.2920-100000@zod
iac.mimuw.edu.pl...
TRABUL wrote:

> [...]
> typu posty na psp (albo o znakach zodiaku). Plonknalem go, zeby sobie
> oszczedzic czyszczenia klawiatury z przetrawionych resztek ostatniego

Jak rozumie....... to pewnie nawet nie dostrzegasz, ze sam siebie osmieszasz
!!!

TRABUL

1. Data: 2000-01-06 04:26:23

Od: p...@f...onet.pl (Pio72) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 5 Jan 2000 09:15:27 +0100, Mariusz Grzeca
<m...@z...mimuw.edu.pl> wrote:

>Raczej kiepskie.

Nie, to JEST zabawne IMHO - ostre i śmieszne

Zmien Odp: na Re:
http://windows.online.pl/programy/prog06.htm#re

Re: wqrzyl mnie!
Re: sie rozleniwilam...
tak bym chciał już nie chcieć palić.............
znowu
Re: Dyskoteka