Urolog Katowice - polecilibyscie kogos?

1. Data: 2002-04-24 18:04:32

Temat: Urolog Katowice - polecilibyscie kogos?
Od: "Daniel" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Szukam urologa w Katowicach - ale dobrego tj. takiego ktory rozwazy
sprawe i bedzie chcial leczyc a nie z kategorii tych ktorzy maja 15' na
pacjenta, "to nic takiego, zdarza sie, przyczyna nieznana" i zaraz jazda
nastepny do golenia $.

Ktos ma doswiadczenia?

Pozdrawiam,
Danny

2. Data: 2002-04-25 09:31:51

Temat: Re: Urolog Katowice - polecilibyscie kogos?
Od: "Xena d. Bazyl" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Daniel <r...@a...net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aa6rse$7kn$...@n...tpi.pl...
> [...]
na
> pacjenta, "to nic takiego, zdarza sie, przyczyna nieznana" i zaraz

Szpital Kliniczny im. Michałowskiego, ordynator - Duda. Nie wiem gdzie
przyjmuje prywatnie, ale otworzysz panoramę firm czy inną książkę
telefoniczną i na pewno znajdziesz.

--
Pozdrówka
Tatiana

3. Data: 2002-04-26 11:07:27

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <aab7bj$2kc$2@news.tpi.pl>, t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl
says...

> [...]
> >

> Szpital Kliniczny im. Michałowskiego, ordynator - Duda. Nie wiem gdzie
> przyjmuje prywatnie, ale otworzysz panoramę firm czy inną książkę

Szpital im.prof.Michalowskiego - nie jest Kliniczny bo tam kliniki nie
ma juz.

4. Data: 2002-04-26 11:56:59

Od: "Xena d. Bazyl" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jacek <j...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:M...@n...tpi.pl...
> In article <aab7bj$2kc$2@news.tpi.pl>,
t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl
> says...

> Szpital im.prof.Michalowskiego - nie jest Kliniczny bo tam kliniki nie
> ma juz.

Faktycznie - z rozpędu kliniczny wstawiłam, ale nie zmienia to faktu, że
urologię mają dobrą.

--
Pozdrówka
Tatiana

5. Data: 2002-04-26 21:01:00

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!

> Faktycznie - z rozpędu kliniczny wstawiłam, ale nie zmienia to faktu, że
> urologię mają dobrą.

A to prawda. dyrektor trzyma pozoim. Zreszta co tu ukrywac - chyba
jedyna taka placowka w skali kraju - czysto urologiczny szpital.

TK
Kliknij dla dziecka
prawdopodobieństwo zajscia w ciązę..........
przesuwanie okresu?
Re: Jak odetkac zatkane ucho???