[Urologia] Guzek na członku

1. Data: 2004-07-24 11:25:54

Temat: [Urologia] Guzek na członku
Od: Adam <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Mam następujący problem. Dziś zobaczyłem ok. 1cm zmianę na członku.
Wygląda to z zewnątrz jak prysz (ale bez ujścia), jest lekko
zaczerwienioy. W dotyku jest nieco twardy (ale nie za bardzo).
Umiejscowił się na skórze, w dolnej części trzonu prącia. Nie odczuwam
bólu.

Pomyślałem, że może jest to powiększony gruczoł potowy (bo upały są
straszne, itd.), ale myślę, że zmiana jest zbyt duża jak na coś takiego.

Nie wiem, czy może mieć to wpływ, ale moja partnerka ma nadżerkę i
zażywała lek "Betadine" (ostatni stosunek miał miejsce ok. 1,5-2 tyg.
temu).

Zmiana nie może istnieć na członku dłużej niż 3-4 dni, zobaczyłem ją
jednak dopiero dziś.

Będę wdzięczny za w miarę szybkie reakcje.
Z góry serdecznie dziękuję za odpowiedź.

2. Data: 2004-07-24 19:28:09

Temat: Re: [Urologia] Guzek na członku
Od: "dino" <d...@c...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i biegiem do lekarza POZ po skierowanie do urologa...
Pzdr. dino

3. Data: 2004-07-28 09:06:51

Od: e...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

Hej Adam,

Radziłabym jak najszybciej iśc do dermatologa wenerologa.

Z tego co piszesz, wygląda to na kłykciny czyli narośla pojawiające się między
innymi na narządach płciowych. To choroba związana z wirusem HPV (brodawczak
ludzki) przenoszona drogą kontaktów płciowych.

Ogólnie to bardzo duży procent ludzi ma tego wirusa nawet o tym nie wiedząc.
Nie jest groźny dla życia, przynajmniej nie bezpośrednio.
Tobie kłykcinę wymrozić można, gorsza że pewnie zarażona jest już twoja
partnerka, a tutaj jest trochę bardziej skomplikowana sytuacja...

Nie jestem lekarzem, ale dużo wiem na ten temat - taka sama dokładnie sytuacja
prztrafiła się mi i mojemu partnerowi dosłownie 2 miesiące temu.

Jeśli miałbyś jakieś pytania, daj znać na priva.

Pozdrawiam
Ewa

bezsennosc z sennoscia i zabawa podswiadomosci
Ciśnienie 80/40
wzrost cisnienia krwi a bol glowy
preparaty regulujące rozmiar źrenicy
posiew moczu - gdzie w sobote?