Urosal - na co i jak dlugo?

1. Data: 2004-08-13 12:56:29

Temat: Urosal - na co i jak dlugo?
Od: n...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam i prosze o krótka informacje:
na jakie choroby stosuje sie Urosal i jak dlugo? Na opakowaniu stoi: 3xdziennie
i wiecej nic.
Z góry dziekuje!

2. Data: 2004-08-13 19:41:01

Temat: Re: Urosal - na co i jak dlugo?
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@a...pl> napisał w wiadomości
> Witam i prosze o krótka informacje:
> na jakie choroby stosuje sie Urosal i jak dlugo? Na opakowaniu stoi:
3xdziennie
> i wiecej nic.

http://www.tegobe.com/samolijecenje/jezik_poljski/ot
c_prostata.html

3. Data: 2004-08-13 20:37:10

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.tegobe.com/samolijecenje/jezik_poljski/ot
c_prostata.html
na tej stronie opisany jest inny preparat, niż ten, o który
najprawdopodobniej pytano.

Urosal to tabletki firmy Vis zawierająace metenaminę oraz salicylan fenylu.
Działa przeciwbakteryjnie na na florę jelitową, drogi żółciowe i moczowe.
Wskazania
Zapalenie pęcherza moczowego i dróg moczowych, stany zapalne pęcherzyka
żółciowego i dróg żółciowych, biegunki, nieżyt jelit.
Przeciwwskazania
Nadwrażliwość na salicylany i fenol, choroba wrzodowa, skazy krwotoczne,
ostrożnie w astmie oskrzelowej, ciąża, okres karmienia piersią.
Działanie niepożądane
Zaburzenia ze strony przewodu pokarmowego, bóle brzucha, krwinkomocz, bóle
przy mikcji, skórne odczyny alergiczne, trombocytopenia, leukopenia,
niedokrwistość.
Interakcje
Nie stosować z sulfonamidami.
Dawkowanie
Doustnie: 1 tabl. 3-4 razy dziennie, po jedzeniu. Tabletkę przed połknięciem
należy rozkruszyć.

4. Data: 2004-08-14 17:47:53

Od: n...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

c_prostata.html
> na tej stronie opisany jest inny preparat, niż ten, o który
> najprawdopodobniej pytano.
Otóż to! Nie rozumiem, jak to może być, że dwa leki się jednakowo nazywają.

> Dawkowanie
> Doustnie: 1 tabl. 3-4 razy dziennie, po jedzeniu. Tabletkę przed połknięciem
> należy rozkruszyć.
No to już połknęłam bez rozkruszania, trudno. Stosowałam 3 dni (na pęcherz).
Czy może powinnam stosować dłużej? Wydaje mi się, że już w porządku, ale mam
często problemy.
Tak czy inaczej - dziękuję za informacje!

5. Data: 2004-08-14 17:47:53

Od: n...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]

często problemy.
Tak czy inaczej - dziękuję za informacje!

wyniki badania krwi -prosze, wytlumaczcie cos
boli
[PORTAL] Forum Ginekologiczne
testowanie leków, króliki doświadczalne
Hashimoto