Urynoterapia dla antyszczepieńkowców

11. Data: 2015-03-23 11:41:27

Temat: Re: Urynoterapia dla antyszczepieńkowców
Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
news:caa1cead-10ac-4af7-8981-8f6b28b42a38@googlegrou
ps.com...
> Dirko
> Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> - pokaż cytowany tekst -
> Bredzisz
> To wpierdalaj mogę ci sprzedać debilu ty. Nabijam się z
> antyszczepieńkowców, oni wszystko kupią, jak chcesz się otruć to
> wpierdalaj kał i pij mocz. Amoniak w moczu tylko neutralizuje ugryzienie
> węża jadowitego, jak za daleko do szpitala mocz może neuralizować jad,
> truciznę trucizną pokonać.

Impertynencje nie pokryją braku argumentów

12. Data: 2015-03-23 12:45:08

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dirko
Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
- pokaż cytowany tekst -
Impertynencje nie pokryją braku argumentów

To dzieci wiedzą że mocz i kał jest trucizną, ciekawe że jak nerki ktoś ma chore to
organizm tonie w toksynach i trzeba dializować, więc co wydala organizm, jak masz
nerki zdrowe.?

Re: Zabijanie dzieci szczxepionkami.
Kukiz jako trzeci skozysta najwiecej?
Rosja koncentruje wojsko przy polskiej granicy
Wyzwolenie oświatowe.
Raport o Kaczyńskim