Urządzenia ogrodowe (kolo szczescia)

1. Data: 2005-01-21 16:30:56

Temat: Urządzenia ogrodowe (kolo szczescia)
Od: "Patryk" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeczytałem bardzo ciekawy artykul w gazecie wyborczej na temat kosiarek i
innych sprzetow oferowanych przez Green&Blue - podobno duzy wybur sprzetu
(ogrody i baseny). Artykól sie nazywa "koło szczesia zapiera ludza dech"
Nie wprowadzila jako tako promocji tylko loterie "koło szczescia".Nawet
mozna wylosowac najnowszy model kosiarki za darmo . Rabary sa 20, 50,70 no i
100%. Ludzie podobno z konca polski przyjezdrzaja na kolo fortuny a nuz sie
uda. W tym artyk. Kierownik tego "sklepiku" twierdzi ze to jest ich sposob
na zaistnienie na rynku w Polsce .
Ciekawe co na to inni : Husqvarna , Marax a i niewspomne o Dom i Ogrod itp.
Co wy na to?

2. Data: 2005-01-21 18:50:22

Temat: Re: Urządzenia ogrodowe (kolo szczescia)
Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Patryk" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> na zaistnienie na rynku w Polsce .
> Ciekawe co na to inni : Husqvarna , Marax a i niewspomne o Dom i Ogrod

Oj Patryk, Patryk, dwa u, ó - na odwrót. Jedno Ci daruję, bo raz jest źle a
raz dobrze,
ale to drugie :-)))>
pozdrawiam wybornie,
Bogda

3. Data: 2005-01-21 18:54:05

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2005-01-21 18:58:52

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Ty powinieneś napisać Oj Bogda, Bogda - raz to mogłaś mi zwrócić uwagę ale
dwa to chyba przesada?:-)>
Zgodziłabym sie z Toba, przepraszam :-)
Bogda

5. Data: 2005-01-22 07:13:29

Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (ogrody i baseny). Artykól sie nazywa "koło szczesia zapiera ludza dech"

Byłam tam. Wybór towaru bardzo mały: jeden typ basenu, kilka typów kosiarek
z górnej półki cenowej, pilarki, jeden typ niszczarki do gałęzi., pompy do
oczek wodnych, drogie .Rowery w rozpiętości cenowej od 780 do 1500 zł. I TO
WSZYSTKO. Żadnych innych akcesoriów ogrodniczych, roślin, ciekawych donic
itp. Klientów niewielu. Oglądali zamiast kupować, więc w czasie mojego tam
pobytu ani jeden kołem fortuny nie zakręcił.
pozdr.sceptycznie
>Anka

Wszystkim Agnieszkom i babciom też
Zawitała zima