Urządzenie do diagnostyki OBERON ?! Czy to jakiś cud czy cudo?

1. Data: 2003-07-01 12:44:31

Temat: Urządzenie do diagnostyki OBERON ?! Czy to jakiś cud czy cudo?
Od: "Adaś" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio coraz częściej spotkać można informację o kosmicznej technologii
diagnostyki wszystkich wewnętrznych organów człowieka nową maszyną.
Najczęściej spotkać można nazwę OBERON. Badanie polega na tym, że kient
(pacjent) trzyma w każdej dłoni metalowy element, na uszach ma słuchawki,
czasami występuje jeszcze źródło czerwonego światła. Wynikiem badania jest
obraz komputerowy lub wydrukn na którym pokazane są kolejno WSZYSTKIE organy
wewnętrzne z oznaczeniem kolorami miejsc zdrowych i chorych. Badanie takie
kosztuje około 2000 zł i trwa od 15 minut do godziny.
Pewne informacje można znaleźć wpisując do wyszukiwarki słowo oberon
Moje pytanie jest takie - medycyna to czy szarlataneria. Jeżeli medycyna to
CO i JAK toto bada. Może ktoś wie?
Pozdrawiam.
aj

2. Data: 2003-07-01 13:38:19

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adaś <j...@i...pl> napisał(a):

> Moje pytanie jest takie - medycyna to czy szarlataneria.

RTFArchiwumGrupy.

JoP

3. Data: 2003-07-01 16:12:56

Od: Marek Bieniek <m...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 1 Jul 2003 14:44:31 +0200, Ada? wrote:

> Moje pytanie jest takie - medycyna to czy szarlataneria.

Szarlataneria.

> Je?eli medycyna to
> CO i JAK toto bada.

Głównie IQ i zawartość portfela badanego.

m.
Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta onet pl)

4. Data: 2003-07-01 16:52:24

Od: "Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Bieniek" <m...@p...wytnij.onet.pl> napisał w
wiadomości news:rjj76ivpq0jf$.1moy08fbgerz1.dlg@40tude.net...

> Głównie IQ i zawartość portfela badanego.

ROFT
Jola

Plyn do ust Elmex
SZOK!!!