Re: Ustępy dla niepełnosprawnych

From: "Kasi i Przemek" <s...@t...pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Ustępy dla niepełnosprawnych
Date: Fri, 22 Dec 2006 08:39:17 +0100

Użytkownik "Stan" <S...@o...pl> napisał w wiadomości
news:emetu8$knb$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam,
>
> Buduję budynek "małej gastronomii" od jakiej wielkości budynku muszę
> "zastosować" ustępy dla osób
> niepełnosprawnych - od czego to zależy ?

ustawa prawo budowlane zdaje sie to reguluje, proponuje porozmawiac z
architektem projektujacym obiekt.

> Czy funkcję takiego(takich) ustępu mogę zastosować w pomieszczeniu dla
> osób pełnosprawnych ?

jak najbardziej tak

> Czy są instytucję, które pomogą mi sfinansoweac taką inwestycję ?

http://www.niepelnosprawni.pl/ledge/x/7567 proponuje skontaktowac sie z ich
biurem, napewno udziela informacji.

Co do finansowania takiej inwestycji nie jestem pewien jakie sa szanse, ale
nalezy pogadac z PCPRem, MOPSem i PFRONem.

PrzemekK
smeno@tlen..pl - pobaw sie kropkiem
.: niepełnosprawny - człowiek po tuningu:.