Re: Ustępy dla niepełnosprawnych

From: "Kasi i Przemek" <s...@t...pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Ustępy dla niepełnosprawnych
Date: Fri, 22 Dec 2006 22:23:52 +0100

Użytkownik "Stan" <S...@o...pl> napisał w wiadomości
news:emgpb4$qro$1@atlantis.news.tpi.pl...

> niestety odnośnik na ich stronie nie działa

jak nie działa to proponuje napisac do integracji lub zadzwonic. Nie ma
problemu z uzyskaniem odpowiedzi. Nie wiem na jakiej podstawie buduje Pan
obiekt. Jezeli nie jest to samowola budowlana to architekt powinien brac pod
uwage obowiazujace przepisy prawa budowlanego.

Tak wiec pozostaje kwestia poszukania mozliwosci otrzymania dofinansowania
do inwestycji. Tylko nie wiem czy jest to mozliwe do wlascnie powstajacego
obiektu. Czy mozna to traktowac jako usuniecie barier architektonicznych?

--
PrzemekK
smeno@tlen..pl - pobaw sie kropkiem