Re: Ustępy dla niepełnosprawnych

Data: 2006-12-22 22:34:11
Temat: Re: Ustępy dla niepełnosprawnych
Od: "Stan" <S...@o...pl>

> jak nie działa to proponuje napisac do integracji lub zadzwonic. Nie ma
> problemu z uzyskaniem odpowiedzi. Nie wiem na jakiej podstawie buduje Pan
> obiekt. Jezeli nie jest to samowola budowlana to architekt powinien brac
> pod uwage obowiazujace przepisy prawa budowlanego.
>
> Tak wiec pozostaje kwestia poszukania mozliwosci otrzymania dofinansowania
> do inwestycji. Tylko nie wiem czy jest to mozliwe do wlascnie powstajacego
> obiektu. Czy mozna to traktowac jako usuniecie barier architektonicznych?

Na razie to faza projektu "architekt" jakiś tak słabo zorientowany. Budynek
budowany od zera. W każdym razie zaproponował dostosowanie damskiej toalety
na potrzeby osób niepełnosprawnych. Pierwotnie była w planie toaleta damska
z dwiema kabinami teraz będzie tylko jeden ustęp i przystosowany dla osób
niepełnosprawnych. Wadą będzie mniejsza przepustowość toalety bo niedość, że
kobiety częściej chodzą do przybytku to i często parami...

Dofinansowac tego chyba się nie da, nie słyszałem jeszcze o takim przypadku

29.12 Mario
29.12 Marcin-Sulski
30.12 Kasi i Przemek
31.12 Stan
10.01 mario
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla