Re: Ustępy dla niepełnosprawnych

Data: 2006-12-30 14:13:01
Temat: Re: Ustępy dla niepełnosprawnych
Od: "Kasi i Przemek" <s...@t...pl>

Użytkownik "Stan" <S...@o...pl> napisał w wiadomości
news:emhmht$ea4$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Na razie to faza projektu "architekt" jakiś tak słabo zorientowany.
> Budynek budowany od zera. W każdym razie zaproponował dostosowanie
> damskiej toalety na potrzeby osób niepełnosprawnych. Pierwotnie była w
> planie toaleta damska z dwiema kabinami teraz będzie tylko jeden ustęp i
> przystosowany dla osób niepełnosprawnych. Wadą będzie mniejsza
> przepustowość toalety bo niedość, że kobiety częściej chodzą do przybytku
> to i często parami...

Narazie podałem namiary gdzie można zasięgnąć informacji na interesujący
Pana temat. Jeżeli architekt nie wie co robi to współczuję jego klientom. Wg
mojej wiedzy są odpowiednie normy w temacie toalet i wystarczy je
zastosować. Jeżeli do dziaj nic Pan nie ustalił polecam zadzwonić do
Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego. Nie napisał Pan skąd jest więc
nie podam numeru telefonu.

PrzemekK
smeno@tlen..pl - pobaw sie kropkiem
.: niepełnosprawny - człowiek po tuningu:.

31.12 Stan
10.01 mario
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla