Re: Ustępy dla niepełnosprawnych

Data: 2006-12-31 10:32:42
Temat: Re: Ustępy dla niepełnosprawnych
Od: "Stan" <S...@o...pl>

1.) niestety, tacy są tu architekci, wiem że są inni dużo drożsi, niestety
moje środki są ograniczone... :-(

2.) w tym budynku niestety zmieszczą się tylko 2 toalety, ale damska będzie
typowo jednoosobowa - jeden ustęp + pole maewru dla wózka, więc jeśli tam
wejdzie/wjedzie 1 osoba i zamknie drzwi, to nie natknie się już tam na inne
osoby / niespodzianki.
To co mi powiedział architekt to podobno teraz drzwi do kabin muszą mieć
rozmiar 90cm i to dla osób pełnosprawnych, aż się zdziwiłem, bo spotkałem
toalety ogólnodostępne dla pełnosprawnych gdzie drzwi do kabin były mocno
poniżej 70cm

3.) gdzie znaleźć wiarygodną informację jaka jest minimalna szerokość drzwi
do toalet dla osób na wózkach ? a może ktoś zna ten parametr ?