"Ustron 2001" - dalsze info.

1. Data: 2001-02-09 22:31:48

Temat: "Ustron 2001" - dalsze info.
Od: "JC" <J...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie.

Dziś miałem przyjemność odwiedzić i zwiedzić
firmę "Mobilcenter Zawatzky" - http://www.proinfo.pl/mobilcenter/
oraz omówić dokładnie z jej właścicielem Andreas - em Zawatzky
program na pierwszy dzień naszego spotkania "Ustroń 2001".
Jeśli chodzi o prezentację samochodów przystosowanych do potrzeb
ON to w/w firma pokazuje na wszelkiego rodzaju wystawach samochody
które wyposażone są w maksymalną ilość urządzeń dostosowawczych
do wielu schorzeń. Taki też samochód zostanie pokazany w Ustroniu.
Ustaliliśmy z Panem Andreas - em, że pokaz praktyczny najnowszych
rozwiązań ukierunkujemy pod kątem ON dotkniętych tetraplegią i
ON na wózkach. Zobaczymy więc samochód wyposażony w automaty
podające wózek z bagażnika, z dachu samochodu itp. Ogólnie będzie
dużo elektroniki uwalniającej ON na wózkach od pomocy osób trzecich
jeśli chodzi o ich mobilność i niezależność. Chątni będą mieli okazję
osobiście wypróbować praktycznie te rozwiązania w działaniu.

Wraz z Andreas - m Zawatzky przyjedzie jego ojciec i założyciel firmy
Pan Rudolf Zawatzky.
Zostałem też upoważniony do poinformowania Was o parcypowaniu
w/w firmy w zmniejszenie kosztów pobytu ON biorących udział w spotkaniu.
Pozwoli to zmniejszyć koszta dziennego pobytu uczestników (ON), które na
"starcie" wynoszą 72,25 PLN /dobę + wyżywienie. Dokładne wielkości
tegoż sponsoringu jak i innych sponsorów zostaną podane podczas
otwarcia spotkania "Ustroń 2001" w dn. 19.07.2001.
Przed demonstracją samochodu odbędzie się pokaz video całokształtu
działalności
firmy w temacie dostosowań samochodów do potrzeb ON.
Obaj w/w Panowie chętnie spotkają się i podyskutują z nami na temat
rehabilitacji
i jej funkcjonowania w Niemczech oraz odpowiadać będą na Wasze pytania.

Sprawa więc udziału firmy "Mobilcenter Zawatzky" dopięta została w
szczegółach
na ostatni guzik.

O drugiej sprawie przygotowywanej na dzień 20.07.2001, będącej w trakcie
ustaleń, poinformuję Was po zapadnięciu ostatecznych decyzji ze strony
drugiego planowanego gościa, równie dużego kalibru i również w temacie ON
i ich rehabilitacji.

Pozwolę sobie przypomnieć, że informacje, ankietę zgłoszenia swego udziału
w spotkaniu ON związanych z internetem i nie tylko, znajdziecie pod :

http://www.proinfo.pl/ustron2001/

pozdr. - Józek

2. Data: 2001-02-10 10:40:34

Temat: Re: "Ustron 2001" - dalsze info.
Od: "Marian L" <m...@x...bielsko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :-))
Józek w wiadomości
napisał:961r75$bnc$03$...@n...t-online.com...
> [...]
> oraz omówić dokładnie z jej właścicielem Andreas - em Zawatzky
> program na pierwszy dzień naszego spotkania "Ustroń 2001".

Józek ma strasznie wielki dar do mobilizowania ludzi :-))).

Miło mi poinformować że jestem po rozmowie z
Burmistrzem Ustronia panem Janem Szwarcem.
Przyjął zaproszenie do udziału w naszym spotkaniu.
Pomoże w zorganizowaniu autobusu na wycieczkę
uczestników.

Liczę na to że w trakcie spotkania będzie można
wymienić uwagi co przeciętne miasto może robić
dla ON i co ON mogą zdziałać dla swojego miasta.
(dla mnie Ustroń jest ponad przeciętnym miastem :-)) )

Pozdrawiam
Marian L

Dla poprawienia humorów.
Telepraca a koszty
PFRON a TELEFON KOMORKOWY?
Do ksiagowych - pytanie o stypendium
Do ksiegowych, pytanie o rozliczenie stypendium