Usunięcie pniaka

21. Data: 2011-11-27 13:16:00

Temat: Re: Usunięcie pniaka
Od: Maciek <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 Nov 2011 09:51:29 +0100, skryba ogrodowy napisał(a):

> Dawno, dawno temu (w 2005 roku) na tej grupie Dirko radził:
> "Odkop ziemię wokół pni, zetnij je ponownie 5 -10cm poniżej
> poziomu gruntu, nawierć grubym wiertłem kilka otworów, wsyp do nich granulki
> saletry amonowej, zasyp ziemią, wyrównaj teren. :-)"

Przez otwory nasacza sie pniak wodnym roztworem saletry, czeka az wyschnie,
nasacza benzyna i podpala. Wada - nie mozna tego robic blisko domu.

Mozna tez potraktowac pniak termitem. Wada j.w.

Oba sposoby wymagaja nieco oblatania w temacie i glowy na karku.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio