Strona główna Grupy pl.sci.medycyna Usuwanie pieprzykow a czerniak , zgon, a zarazenie komorkami rakowymi Re: Usuwanie pieprzykow a czerniak , zgon, a zarazenie komorkami rakowymi

Re: Usuwanie pieprzykow a czerniak , zgon, a zarazenie komorkami rakowymi

Data: 2001-04-17 23:06:10
Temat: Re: Usuwanie pieprzykow a czerniak , zgon, a zarazenie komorkami rakowymi
Od: Dariusz <d...@p...onet.pl>

Znamiona zostaly usuniete z niewielkim marginesem zdrowej skory, i
> wyslane do analizy, gdzie stwierdzono obecnosc komorek nieprawidlowych,
> jeszcze nie nowotworowych, ale gdzies pomiedzy zdrowymi a "chorymi".

Moze ja czegos nie rozumiem, ale wszelkie znamiona stanowia forme
nowotworow i wlasnie zawieraja komorki nowotworowe.
Co nie znaczy ze rakowe.
Nowe twory nie stanowia przeciez zagrozenia o ile nie zrakowacieja.

Jako ze jest to w widocznym miejscu, moj dermatolog poradzil mi
> wizyte u chirurga plastycznego, ale po rozmowie z nim zdecydowalam sie
> jednak na powrot do owego skin cancer gabinetu, gdyz wole aby usuneli
> wszystko od razu, niz czekac tydzien na wyniki laboratoryjne, i ryzykowac
> nastepne "wycinki".

Podziwiam cie za odwage, bo znam naprawde wiele osob, ktore nigdy sie
nie odwazylyby cokolwiek usuwac bez potrzeby.