Usuwanie postów z serwera

1. Data: 2007-01-29 19:04:23

Temat: Usuwanie postów z serwera
Od: "Anian" <1...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dawno nie zaglądałam na to forum. Czyżby coś się tu zmieniło?
Posty są na bieżąco (1 dzień) usuwne z serwera? - dlaczego?

2. Data: 2007-01-29 19:28:13

Temat: Re: Usuwanie postów z serwera
Od: "Seremity (Wa-wa, Lodz)" <robotkowa_seremity@WYTNIJ_TOtlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anian napisał(a):
> Dawno nie zaglądałam na to forum. Czyżby coś się tu zmieniło?
> Posty są na bieżąco (1 dzień) usuwne z serwera? - dlaczego?

Droga Aniu posty z serwera nie sa usuwane codziennie... jezeli
pisalabys, ze co miesiac to bylabym sklonna w to uwierzyc, bo onet tak
swego czasu robil (ale juz nie robi), zas ty korzystasz z innego serwera
niz ja.
Sadze, ze raczej jest tak, ze w kliencie grup dyskusyjnych ktorego
uzywasz masz ustawione aby pokazywal tylko posty z ostatniego dnia i
stad wrazenie, ze posty sa usuwane codziennie.
W tej chwili na grupie jest 20462 (liczac ten) postow... naglowki
wszystkich posiadam na komputerze choc konfigurowalam thunderbirda
dopiero w zeszlym tygodniu to wszystkie udalo mi sie sciagnac... mysle,
ze jest to raczej jakis problem z twojej strony(ew ze strony serwera
gazety, ale raczej watpie), nie zas problem z grupa.

Pozdrawiam Seremity(Wa-wa, Lodz)

3. Data: 2007-01-29 19:36:18

Od: "Anna Niedziałek" <1...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Seremity (Wa-wa, Lodz) <robotkowa_seremity@WYTNIJ_TOtlen.pl> napisał(a):

> [...]
> ze jest to raczej jakis problem z twojej strony(ew ze strony serwera
> gazety, ale raczej watpie), nie zas problem z grupa.

Hmm Jeśli tak jest, to jak mogę skonfigurować...
Kiedyś nie miałam z tym problemu.

4. Data: 2007-01-29 20:12:17

Od: "Barbara" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anian <1...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> Dawno nie zaglądałam na to forum. Czyżby coś się tu zmieniło?
> Posty są na bieżąco (1 dzień) usuwne z serwera? - dlaczego?

U mnie też są kasowane ......widzę tylko ostatni . Wczoraj było wszystko ok

Pozdrawiam
Barbara

5. Data: 2007-01-29 20:12:20

Od: "Barbara" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2007-01-29 20:31:03

Od: "Seremity (Wa-wa, Lodz)" <robotkowa_seremity@WYTNIJ_TOtlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anian napisał(a):
> Dawno nie zaglądałam na to forum. Czyżby coś się tu zmieniło?
> Posty są na bieżąco (1 dzień) usuwne z serwera? - dlaczego?

Witam ponownie

Na poczatku sprostowanie... mi sciagnelo posty od wrzesnia 2005 a nie od
poczatku jak pisalam.

Postanowilam zrobic eksperyment i skonfigurowalam sobie grupe przez
gazete... zaproponowal mi pobranie 5326 wiadomosci... to raczej nie jest
jeden dzien...

Przez www gazety widac conajniej 1 miesiac, tylko trzeba naciskac
nastepna strona dostatecznie dlugo... mi sie dalej juz nie chcialo, moze
widac wiecej niz miesiac...

Pozdrawiam
Seremity(Wa-wa, Lodz)

7. Data: 2007-01-29 20:35:00

Od: "małgorzata " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety u mnie jest od dwóch dni podobnie. Owszem posty widać, mozna sobie
klikać wiele stron do tyłu, ale gdy próbuję nawet te sprzed dwóch dni
otworzyć, pokazuje się napis -usunięto z serwera
Małgorzata

8. Data: 2007-01-29 20:37:49

Od: "Anian" <1...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Przez www gazety widac conajniej 1 miesiac, tylko trzeba naciskac
> nastepna strona dostatecznie dlugo... mi sie dalej juz nie chcialo, moze

Czy mozesz zdradzić rąbka tajemnicy gdzie i jak to zrobiłaś

9. Data: 2007-01-29 20:42:27

Od: "julla bea" <j...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Sty, 20:04, "Anian" <1...@W...gazeta.pl> wrote:
> Dawno nie zaglądałam na to forum. Czyżby coś się tu zmieniło?
> Posty są na bieżąco (1 dzień) usuwne z serwera? - dlaczego?

Wg mnie najprościej jest założyć konto w grupach dyskusyjnych Google.
Nie ma wtedy problemu z ilościa postów i archiwum jest przepastne
sięga do 2oo3 roku łatwo je przeszukać w poszukiwaniu interesujących
rzeczy, a wszystko można łatwo znaleźć nie sciagając wiadomości przez
żadnego klienta pocztowego i można czytać wiadomości wysłane z
serwisu Onetu , Gazety i nie tylko.

Ale to jest tylko moje skromne prywatne zdanie:)

Pozdrawiam B.

10. Data: 2007-01-29 21:11:37

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

julla bea wrote:

> [...]
> serwisu Onetu , Gazety i nie tylko.
> Ale to jest tylko moje skromne prywatne zdanie:)

Moim skromnym zdaniem najwygodniej jest właśnie przez klienta
pocztowego. Konfiguruje się raz, podobnie jak konto pocztowe, a raczej
łatwiej niż konto. Struktura wątków jest bardziej czytelna. No i można
sobie skonfigurować przegladanie według własnych gustów (np.
wyświetlanie tylko nowych, czyli nie czytanych postów, filtry na troli,
ignorowanie i śledzenie wątków). Nie wiem czy takie możliwości daje
dostęp przez www, bo żadko korzystam w ten sposób z newsów.
A już szczególnie wygodny jest taki dostęp, gdy ktoś korzysta z
Internetu przez modem lub płaci za czas połączenia. Można ustawić
sobie, że wszystkie wiadomości ściąga się na dysk (co trwa chwilę),
rozłączyć się i potem czytać, nie płacąc za czas gdy się czyta.

Pozdrawiam
Bea

haft płaski-gazetki z wzorami
druty,nowa gazetka z swetrami
Osinka - druty
xxx-jestem z siebie dumna:) i się chwalę
[szydelko} Szydełkowce rozne na Walentynki