Re: Usuwanie zębów ósemek - pytanko

Newsgroups: pl.sci.medycyna
Date: Mon, 18 Mar 2013 14:34:36 -0700 (PDT)
Subject: Re: Usuwanie zębów ósemek - pytanko
From: Hanka <c...@g...com>

On 18 Mar, 18:21, Jacek <s...@o...pl> wrote:

> Pytanie mam takie: czy dać wyrwać dwa naraz, czy jednak pojedynczo?
> I jeszcze jedno - ile się dochodzi do siebie po takim zabiegu?

Moje corki (dorosle osoby) usuwaly osemki.
Jednorazowo - dwie po jednej stronie.
Normalnie, zapis na NFZ (5 tyg. czekania).

Rodzinny dentysta polecil im wykonanie
zabiegu wylacznie przez chirurga szczekowego
- ze wzgledu na mozliwosc wystapienia powiklan
w trakcie resekcji.

Obie nie mialy wiekszych problemow - dwa dni bolu,
szwy zdjete po tygodniu przez naszego dentyste.
Natomiast ich kolezanka ponad tydzien byla cala
opuchnieta i obolala, mimo normalnego polozenia
tego usuwanego zeba.

Tak wiec, chyba nie ma reguly.