Uszczykiwanie gloriozy

1. Data: 2005-07-22 21:45:44

Temat: Uszczykiwanie gloriozy
Od: "Sylwia S" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)

Pytanie jak w temacie - znajomy (bez internetu) prosił, żebym się dowiedziała
czy i kiedy można uszczykiwać gloriozę aby była bardziej krzaczasta.
W tym roku wybujała i kwitnie ma szczycie 2,5m pergoli.....

pozdrawiam

SylwiaS

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

2. Data: 2005-07-23 12:47:20

Temat: Re: Uszczykiwanie gloriozy
Od: "Elba" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy i kiedy można uszczykiwać gloriozę aby była bardziej krzaczasta.

W tym roku wybujała i kwitnie ma szczycie 2,5m pergoli....

Witaj!

Mam gloriosę juz kilka lat , ale nigdy nie słyszałam aby ją uszczykiwać.
Moja rośnie na wysokosc ok. 1,2 m i ma na szczycie kwiaty.Ale dlaczego tamta tak
urosła?
Pewnie miała za mało słońca i była solidnie nawozona.
Pozdrawiam, Elzbieta

3. Data: 2005-07-23 19:51:11

Od: "Sylwia S" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbietw wrote:

> [...]
>tak
>urosła?
>Pewnie miała za mało słońca i była solidnie nawozona.

Hmmm....
Z tego co wiem najpierw rosła w domu a potem wyszła do ogrodu gdzie może
rzeczywiście miała za mało słońca.
Dziękuje bardzo za informacje :)
pozdrawiam
SylwiaS
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

ŁAPICA NA DRAPIEŻNIKI
1,8 ha do skoszenia
pogoda 38 stopni ;-)
Kwiaty w gąsiorze
przesadzanie wierzby mandżurskiej, kiedy i jak?prosze o odpowiedź