Re: Utracone dziecko?

1. Data: 2009-06-07 17:00:33

Temat: Re: Utracone dziecko?
Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

waruga_e pisze:

> waruga
> przerzuciłam się z 40tude dialog na thunderbird, ale coś skichałam w
> ustawieniach i nie wstawia mi automatycznie podpisu, ktoś pomoże?

narzędzia->konfiguracja kont->konfiguracja konta news->dołączaj
sygnaturkę /stwórz plik tekstowy i w treści wpisz waruga/->wybierz ten
plik jako sygnaturkę i gotowe.

--

Paulinka

2. Data: 2009-06-07 17:30:53

Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> narzędzia->konfiguracja kont->konfiguracja konta news->dołączaj
> sygnaturkę /stwórz plik tekstowy i w treści wpisz waruga/->wybierz ten
> plik jako sygnaturkę i gotowe.

narzędzia>konfiguracja kont> tworzenie >tworzenie wiadomości itam jest
miejsce na "zaptaszkowanie" podczas tworzenia odpowiedzi automatycznie
cytuj oryginalną wiadomość a następnie i tu jest wybór na to w jakim
miejscu odpowiadać, a później jest o dołączaniu sygnaturek i to mam
balde i nie da się tego zaznaczyć

Re: Utracone dziecko?
Makieta
Czy twoje dziecko, gdy mu się wypisze długopis, mówi; Ja się chyba zabiję? To może być niebezpieczne!
Pożegnanie z przedszkolem
Dziecko i psycholog