Uwaaaagaaaaaaaaaaa

1. Data: 2002-06-26 09:49:13

Temat: Uwaaaagaaaaaaaaaaa
Od: Anna Statystyczna-Kowalska <a...@w...alternatywa.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak od pewnego czasu bylo zapowiadane, w związku z przeprowadzką Mongi,
los serwerka był zagrożony. Po przeanalizowaniu wszystkich za i przeciw,
zdecydowałam sie wygospodarować troche przestrzeni u mnie i ...
właściwie wszystko już jest gotowe :)

Po kilku godzinach pracy Moniki udało się wydobyć większość danych
dotyczących kont, które zostału zmigrowane na serwerek do mnie. Niestety
nie wszystkie. Oczywiscie oprocz kont przeniesione zostały też
dotychczasowe zasoby (na bieżąco staram sie je synchronizowac).

Nie obyło się bez zmian:

* nazwy kont powinny być wprowadzane z tylko małych literek (te które
posiadały duże zostały pomniejszone :) )
* nazwy kont zawierające @ zostały albo obcięte do części przez małpką,
albo nie wprowadzone (wtedy konieczne będzie ponowne uzgodnienie ze mną
nazwy konta)
* kilka kont nie zostało zmigrowanych - albo z powodu braku hasła, albo
nieścisłości w pisowni.. osoby te szybko się zorientuje, kiedy stwierdzą
iż nie działa poprawnie ani dostęp poprzez WWW ani FTP.
* nazwa serwera - zamiast robotki.dhs.org -> robotki.alternatywa.waw.pl
* port ftp - zamiast 8228 -> standardowy 21
* dla zainteresowanych i wtajemniczonych - zarówno passive i active ftp
działa poprawnie :)
* dodatkowo mozna dostać sie wykorzystując zwykłą przeglądarkę www do
zasobów: http://robotki.alternatywa.waw.pl nie mając możliwości uploadu,
* mozecie tworzyć katalogi i usuwać puste. Nie ma mozliwosci usuwania
plików i katalogów z zawartością (na indywidualne życzenie można to
zmienić dla konkretnych osob w uzasadnionych przypadkach)
* chciałabym dążyć do nadania każdemu kontu dostępu z konkretnego adresu
IP. Będę wprowadzac te ograniczenia stopniowo po pierwszych logowaniach
(aby uniknąć konieczności przesylania tych adresów przez Was): prosze o
informację jeśli korzystacie z dialupow (modemy), albo różnych adresów
IP (dom, praca, szkoła , znajomi(?)).
* co do wymiany wzorków z rosjankami: z tego co przekazała mi Monika
powstała idea, aby stworzyć jedno konto dla nich. Jeśli uda się komuś
dogadać w tej sprawie z nimi - nie mam nic przeciwko :)
* w razie gdyby pojawiały się jakieś problemy
mailto:a...@a...waw.pl
* serwerek jest włączony dzien i noc (weekendy tez ;) ). Schowany wysoko
w garderobie, nie przeszkadza nikomu wycie wiatraczka ani buczenie dysku;)

I jeszcze pare słow o mnie, bo spooora wiekszosc z Was moze w ogole mnie
nie kojarzyc :)
Grupie przygladam sie wlasciwie od samego poczatku, pare razy ujawnilam
sie chyba (o ile pamietam dopytujac sie o jakies zawilosci patchorkow).
Na co dzien niestety mam malo czasu na szydelkowanie, robotki na drutach
(srednio pociaga mnie haftowanie). Mimo to w calkowicie wolnych
chwilach lapie sie za wykanczanie czarnego sweterka, ktory obiecuje
sobie za kazdym razem skoncze (zostaly jeszcze rekawy :) ). Staram sie
raczej nie zapychac szaf rozpoczetymi robotkami, chociaz ochota na
rozpoczynanie kolejnych slicznosci jest ogromna ;)

Ufff chyba nie zapomnialam o niczym, chociaz podejrzewam, ze o niejednym ;)

pozdrawiam,

annas.

1. Data: 2002-06-26 10:20:35

Temat: Re: Uwaaaagaaaaaaaaaaa
Od: Anna Statystyczna-Kowalska <a...@w...alternatywa.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest super, bo jest serwerek i je?li o mie chodzi to nawet lepiej "chodzi u
> mnie".
> Dozgonnie wdzi?czna do grobowej deski
I powinien u wiekszosci smigac :)

Widze ze juz kilka osob z powodzeniem korzysta - ufff czyli odsetek
bledow przy wprowadzaniu kont bedzie szczesliwie znikomy.

zmeczony_automat-wklepywacz ;)

Hmm na co by zmienic ta statystyczno-kowalską zaszlosc - przemysle :>

1. Data: 2002-06-26 10:24:37

Od: Marud <a...@w...alternatywa.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam tylko pytanko, czy dobrze zrozumiałam że narazie działąją oba serwerki i
> są w miarę na bieżąco synchronizowane?
Synchronizacja polega na tym, ze ja dociagam co jakis czas wszystkie
nowosci, które pojawią sie u Mongi. Najlepiej by bylo jednak przestawiac
sie na korzystanie juz tylko z "robotek-alternatywnych", bo z tego co
wiem Monika przeprowadza sie w najblizszy piatek(?)

Przechrzczona Anna S. vel marud ;-)

1. Data: 2002-06-26 10:35:46

Od: Marud <a...@w...alternatywa.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pod warunkiem, że Ania poda jakiś normalny namiar e-mailowy, bo mi pocztę do
> niej od razu cofnęło
Uuuu niemozliwe. Chwila.
Hmm trzeba wyciac wytnij-to z adresu;>
czyli ma zostac: a...@a...waw.pl - pisalam :P

anka

1. Data: 2002-06-26 10:41:03

Od: Marud <a...@w...alternatywa.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ten nagłówek mówi chyba sam za siebie. Bardzom rada - chyba nawet otworzę dziś
> z tej okazji szampana(żebym z wrażenia szamponem nie uczciła).Tak się bałam, że
> serwerek dożywa swych ostatnich dni.
Szampana szampana to jest mysl! :)))
Mozemy poswietowac wirtualnie jakos wieczorkiem - nabralam ochoty na
szampanosci ;-)

anka

1. Data: 2002-06-26 10:50:56

Od: Marud <a...@w...alternatywa.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dopiero jakby cos sama zamiescila i
> troche na liscie byla, uzyskiwalaby dostep do pelnego konta. Albo
> identyfikacja telefoniczna. No sama nie wiem, ale ostroznosci nigdy nie za
> duzo...
To by bylo rozsadne..
Juz mamy duzo kont - grubo ponad setke. A jesli beda przybywac w tempie
wykladniczym jak zwykle sie to dzieje - strach sie bac :-)
Moze niekoniecznie weryfikacja telefoniczna - ale wlasnie dostep tylko
do uploadu, bez podgladania istniejacych zasobow przez jakis czas.
Popracuje nad tym i dam znac kiedy bedzie gotowe :-)

A moze jakies pytania kontrolne, typu jak trzyma sie szydelko, albo czym
rozni sie szydelko metalowe od plastikowego? ;]

Poza tym cos o czym zapomnialam - kilka osob mialo identyczne hasla z
nazw? uzytkownika. Zosta?y one odrobine zmienione - kiedy osoby te
zglosz? sie do mnie - otrzymaj? nowe has?o.

anka

1. Data: 2002-06-26 11:11:43

Od: "Grazyna" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Statystyczna-Kowalska"
<a...@w...alternatywa.waw.pl> napisał w wiadomości

[...]

.ciach>

Jestes wielka, dzieki za poswiecenie czasu i miejsca na serwerze :-))
niniejszym informuje z radoscia ze moje haselko dziala doskonale

Grazyna

1. Data: 2002-06-26 11:13:32

Od: <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

HURAAAAAAAAAAAA!!!!!

Ten nagłówek mówi chyba sam za siebie. Bardzom rada - chyba nawet otworzę dziś
z tej okazji szampana(żebym z wrażenia szamponem nie uczciła).Tak się bałam, że
serwerek dożywa swych ostatnich dni. Obecnie tylko ściągam wszelkie cuda
(najpierw teoria), ale już mi się mordka śmieje na myśl o przelaniu tego
na ...kanwy.

Dzięki za ocalenie serwera. Serdeczne dzięki dla Moniki za dotychczasową opiekę
nad serwerkiem.

Milena

1. Data: 2002-06-26 11:14:10

Od: "kroowka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<cich>

hej
to ja pierwsza się pochwalę, że wlazłam i wszystko działa OK :))
trzymam kciuki za nową serwerową dziewczynę :)
bardzo się cieszę że jednak, dzięki Tobie serwerek będzie nadal działał :))
(myślę, że nie tylko ja jestem bardzo, bardzo wdzięczna :) )

mam tylko pytanko, czy dobrze zrozumiałam że narazie działąją oba serwerki i
są w miarę na bieżąco synchronizowane?
czyli nie ma znaczenia na który będziemy wchodzić?
Pozdrawiam bardzo serdecznie

--
Olcia
~~~~~~

1. Data: 2002-06-26 11:18:29

Od: "Larysa" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

O DZIĘKI WIELKA ANNO STATYSTYCZNA-KOWALSKA !
Jest super, bo jest serwerek i jeśli o mie chodzi to nawet lepiej "chodzi u
mnie".
Dozgonnie wdzięczna do grobowej deski
Larysa - cienki komputerowiec.

O ja biedna...