Uwaga Białostoczanki !!!

1. Data: 2002-06-22 10:28:06

Temat: Uwaga Białostoczanki !!!
Od: "Madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ogłaszam konkurs :))) Nie no żartuje oczywiście :))))

A serio to chciałabym uzgodnić z Białostoczankami termin spotkania. Ja
proponuję na przykład następną niedzielę 30.06.2002 roku, miejsce i godzina
do uzgodnienia. Chyba,że bardziej pasuje Wam spotkać sie w tygodniu to
czekam na propozycję. Powiedzmy, że to ja będę punktem łącznościowym i
wszystkie propozycje, skargi i zażalania (związane ze spotkaniem oczywiście)
prosze kierować do mnie :))). Mam nadzieję, że uda nam się spotkać :))
Trzymam za to kciuki.

******* Magda *******
(Białystok)
GG 1582381
m...@p...onet.pl

1. Data: 2002-06-22 10:45:07

Temat: Re: Uwaga Białostoczanki !!!
Od: "Larysa" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Madziula <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:af1jgo$eqh$...@s...icm.edu.pl...
> Ogłaszam konkurs :))) Nie no żartuje oczywiście :))))
>
> A serio to chciałabym uzgodnić z Białostoczankami termin spotkania.

Jestem ZA, z chęcią spotakam się - termin też może być, taki jak podałaś
Będę sprawdzała szczegóły. Do zobaczenia....
Larysa ze wsi.

1. Data: 2002-06-22 10:59:59

Od: "Pusia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostosuję sie :)))bo mam juz wakacje!!!!
Chociaż wolałabym w tygodniu bo w niedzielę zdarza mi
się czesto wystepowac z moimi przedszkolakami w koś-
ciołach nawet pomimo wakacji :))))
Pusia
/Białystok/

1. Data: 2002-06-22 12:01:46

Od: "Madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dostosuję sie :)))bo mam juz wakacje!!!!
> Chociaż wolałabym w tygodniu bo w niedzielę zdarza mi
> się czesto wystepowac z moimi przedszkolakami w koś-
> ciołach nawet pomimo wakacji :))))

Beatko umówimy się tak w niedzielę żebyś zdążyła z dzieciakami powystępować
w kościele a potem się jeszcze z nami spotkać dobrze??? :))).

Proponuję godzinę 16.00. Czekam na propozycję miejsca spotkania.

******* Magda *******
(Białystok)
GG 1582381
m...@p...onet.pl

1. Data: 2002-06-22 12:07:03

Od: "Agus" <g...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Madziula" <m...@p...onet.pl> napisała:

> A serio to chciałabym uzgodnić z Białostoczankami termin spotkania. Ja
> proponuję na przykład następną niedzielę 30.06.2002 roku, miejsce i
godzina
> do uzgodnienia.

Eh:( Ja mam 2-go lipca egzaminy, wiec dla mnie nie bardzo. Ale spotkajcie
sie beze mnie, bo z tego co zauwazylam, reszcie pasuje, a ja przyjade na
nastepne spotkanko.
Pozdrawiam
Aga (Bielsk Podlaski)P

1. Data: 2002-06-22 13:28:43

Od: "Balbina" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Larysa" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Jestem ZA, z chęcią spotakam się - termin też może być, taki jak podałaś
> Będę sprawdzała szczegóły. Do zobaczenia....
> Larysa ze wsi.

Ja też. Balbina

1. Data: 2002-06-22 13:44:01

Od: "Madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Eh:( Ja mam 2-go lipca egzaminy, wiec dla mnie nie bardzo. Ale spotkajcie
> sie beze mnie, bo z tego co zauwazylam, reszcie pasuje, a ja przyjade na
> nastepne spotkanko.

Aga nie bedziesz mogła sie na 2 godzinki oderwać od nauki?? Pomyśl musisz
sobie zrobić przerwę koniecznie. Więc moze jednak dołączysz do nas, bez
Ciebie nie bedzie pełne spotkanie :(((. Pomyśl.

P.S. A gdzie zdajesz??

Pozdrawiam
Magda

1. Data: 2002-06-22 13:51:48

Od: "Pusia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No dobra,postaram sie byc.....może ogródek przy Ratuszu????
Pusia

1. Data: 2002-06-22 16:22:28

Od: "Agus" <g...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> sobie zrobić przerwę koniecznie. Więc moze jednak dołączysz do nas, bez
> Ciebie nie bedzie pełne spotkanie :(((. Pomyśl.

Eh, no wlasnie w tym sek, ze to nie dwie godzinki. Ja jestem z Bielska i
najpierw musialabym dojechac (autobusem godzinka), pozniej sie z Wami
spotkac, nielatwo bedzie sie rozejsc, a pozniej jeszcze godzinke wracac. Dla
mnie to niemalze wyprawa, zwlaszcza w niedziele, kiedy autobusy rzadziej
kursuja. Naprawde spotkajcie sie teraz beze mnie, ja na pewno przyjade
nastepnym razem. Tym bardziej, ze na dwa dni przed egzaminami to niestety
nie beda mi w glowie robotki:(

> P.S. A gdzie zdajesz??

Anglistyka na UW, Informatyka w Warszawie

Pozdrawiam serdecznie
Aga (Bielsk Podlaski)

1. Data: 2002-06-22 17:06:36

Od: "Madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kursuja. Naprawde spotkajcie sie teraz beze mnie, ja na pewno przyjade
> nastepnym razem. Tym bardziej, ze na dwa dni przed egzaminami to niestety

No tak dwa dni przed egzaminami to rzeczywiście niezaciekawie. A ja miałam
nadzieję że się wszystkie spotkamy i Ty Aguś pokażesz nam frywolitki. Ale to
nic spotkamy się jeszcze nie raz i nie dwa. I mam nadzieje że wypali nam
wyprawa do Łodzi. Obym tylko kasę wyskrobała gdzieś. Także przykro mi bardzo
z powodu Twojej nieobecności ale zobowiązuję się spisać protokół :)))) i
zdać Ci obszerną relację :)))))

Pozdrawiam
Magda

Troszkę techniki XXX