Uwaga Sex!!

1. Data: 2003-08-13 13:44:49

Temat: Uwaga Sex!!
Od: "Gisia" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny, jak bedziecie otwieraly strone www.haft.krzyzykowy.prv.pl
uwazajcie... otwieraja sie jakies "seksualne"strony ktore strasznie sie
wcinaja w komputer i nie mozna ich potem usunac! (w kazdym razie jest to b.
trudne...)
Pozdrawiam Gisia

1. Data: 2003-08-13 14:11:01

Temat: Re: Uwaga Sex!!
Od: J...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> uwazajcie... otwieraja sie jakies "seksualne"strony ktore strasznie sie
> wcinaja w komputer i nie mozna ich potem usunac! (w kazdym razie jest to

Ja nie widzę niczego takiego, ale uważać trzeba przede wszystkim na dialery.
To właśnie to "strasznie sie
wcina w komputer i nie mozna ich potem usunac!" Uwaga wszyscy "modemowcy"
(dostęp przez telefon), bo zapłacicie potem krociowy rachunek! Najlepiej
wykrywa je skaner Onetu, bezpłatny, warto korzystać jak najczęściej.
http://wirusy.onet.pl/skaner.html
"Stałym łączom" grozi chyba tylko zgorszenie...
Jandulka (Warszawa)

1. Data: 2003-08-13 16:36:24

Od: "Monia" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://wirusy.onet.pl/skaner.html
> "Stałym łączom" grozi chyba tylko zgorszenie...

Jesli cos takiego sie stanie to pręciutko należy wleźć w start - ustawienia
= panel serowania - dodaj/usuń programy i usunąć program nazywający sie
connect. to własnie to paskudztwo automatycznie sie instaluje i włącza
stronki za 10 zetó +vat
Monia

1. Data: 2003-08-13 18:41:20

Od: "iza sz" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <J...@o...pl> napisał
> ! Najlepiej wykrywa je skaner Onetu, bezpłatny, warto korzystać jak
najczęściej.
> http://wirusy.onet.pl/skaner.html

Qrczaczki !! ten skaner dziala tylko na IE i Windzie 95/98 i NT. A ja biedna
mam Netscapea i WinMe. buuuuu
pozdraiwam
izasz Skierniewice

1. Data: 2003-08-13 20:39:00

Od: "misia31" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

W ogóle jej nie otwierajcie(jesli nie chcecie miec potem z tym problemu), bo
tam nie ma haftu krzyżykowego tylko jest sex.

Już kiedys mialam z nia problemy....

Pozdrawiam-misia31

1. Data: 2003-08-13 20:45:44

Od: J...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Qrczaczki !! ten skaner dziala tylko na IE i Windzie 95/98 i NT. A ja
biedna
> mam Netscapea i WinMe. buuuuu
> pozdraiwam
> izasz Skierniewice

Ja mam to cholerne Mielenium i skanuję się bez problemu. Zainstaluj IE,
przecież możesz go używać tylko do skanowania.
Jandulka (Warszawa)

1. Data: 2003-08-13 20:58:59

Od: Jo'Asia <j...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

misia31 wystukał:

> W ogóle jej nie otwierajcie(jesli nie chcecie miec potem z tym problemu), bo
> tam nie ma haftu krzyżykowego tylko jest sex.

> Już kiedys mialam z nia problemy....

A to ciekawe, bo mnie się zawsze otwiera strona programu Mariusza.

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--

1. Data: 2003-08-13 21:42:51

Od: J...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
bo
> tam nie ma haftu krzyżykowego tylko jest sex.

Misiu
Ja mam łącze przez kablówkę i otwiera mi się strona z haftem. Wygląda na to,
że "złapałaś dialera", że tak powiem, i on cię przekierowuje na strony z
seksem. Przeskanuj się skanerem z Onetu. Wykrywa takie dialery jak wirusy.
Jandulka (Warszawa)

1. Data: 2003-08-13 21:56:49

Od: "misia31" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <J...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> seksem. Przeskanuj się skanerem z Onetu. Wykrywa takie dialery jak wirusy.

Już jest ok. Dla pewnosci przeskanuje sie skanerem.

Misia31(Lublin)

1. Data: 2003-08-13 22:01:22

Od: "iza sz" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <J...@o...pl> napisał w wiadomości
> Ja mam to cholerne Mielenium i skanuję się bez problemu. Zainstaluj IE,
> przecież możesz go używać tylko do skanowania.
> Jandulka (Warszawa)

witam :)
co racja to racja, a co dwie glowy to nie jedna :)
dzieki za pomysl - dla mnie juz po prostu bylo za pozno zeby to wymyslic, a
poza tym kolor wlosow zobowiazuje :)
gdyby ktos chcial ten programik - to moge mejlem wyslac.
dajcie znac
pozdrawiam
izasz blondynka ze skierniewic

programy