Uwaga! Troll podszywający się pod p. Władysława Łosia

1. Data: 2004-02-06 18:22:13

Temat: Uwaga! Troll podszywający się pod p. Władysława Łosia
Od: "Maurycy" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostanio na grupie działa troll podpisujący się Władysław Łoś.
Maurycy

1. Data: 2004-02-06 20:46:45

Od: "Dorota" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maurycy Ty chyba jesteś na jakimś dłuższym zwolnieniu lekarskim i się
okropnie nudzisz. Pojawiasz sie w wielu wątkach i w dodatku jakoś się
mnożysz wieloosobowo. Tak już namąciłeś na tej grupie, że już prawie wszyscy
są tutaj podejrzani o trollowanie. Nie chce mi się przeglądać archiwum a nie
mogę się połapać o co Ci poszło, że z taką zaciętością walczysz z
uczestnikami tej grupy. Gdybyś był uprzejmy mnie o tym poinformować to
zaspokoisz moją ciekawość a może przy okazji się odtrollujesz? Jeżeli to
była błahostka bo nie warto rozpętywać wojny, no ale jeżeli to poważna
sprawa to trzeba będzie mocnego trunku aby załagodzić ból no i okragły stół
by się przydał.
Martwię sie Tobą Maurycy.

Dorota

1. Data: 2004-02-06 21:02:15

Temat: Re: Uwaga! Troll podszywający się pod dzudzu
Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> Maurycy Ty chyba jesteś na jakimś dłuższym zwolnieniu lekarskim i się
> okropnie nudzisz. Pojawiasz sie w wielu wątkach i w dodatku jakoś się
> mnożysz wieloosobowo.

Co prawda to prawda:
"Maurycy" <m...@p...onet.pl>
"grabiczek" vel "marcia" <w...@w...pl>
"LuniaK" vel "kukis" <l...@o...pl>
"pocahontas" <3...@w...pl>
"mary_mm" vel "marym" <m...@o...pl>
"Fela" <f...@o...pl>
A wszystko to: X-Complaints-To: u...@t...pl

> Tak już namąciłeś na tej grupie, że już prawie wszyscy
> są tutaj podejrzani o trollowanie. [...]
> Martwię sie Tobą Maurycy.

Nie Ty jedna.
Tyle, że z kim z nich gadać?
Kiedy nawet dzudzu nie ma wśród nich autorytetu.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy
---

---

Ciasto do pizzy
pizza - zakalec
( ? ) ulubione potrawy ( ? ) + przepisy?
do czego to sluzy...?
Moje pierogi sie zlepiaja