Uwaga na Komandora -szafy do zabudowy

1. Data: 2001-07-05 14:18:32

Temat: Uwaga na Komandora -szafy do zabudowy
Od: "Sagsurfer" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nieprofesjonalni, brudni w wykonaniu, klijent musi mowic "fachowcom" co
zrobic, aby naprawic ich bledy.
Ostrzegam przed nieprofesjonalna firma "Komandor" z Gdyni
Zamowilem szafe z drzwiami przesuwnymi i mocno tego pozalowalem.
Sam zrobil bym to i taniej i szybciej i lepiej

1. Data: 2001-07-05 15:35:23

Temat: Re: Uwaga na Komandora -szafy do zabudowy
Od: "Konrad" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki za informacje.
mysle ,ze twoje negatywne doswiadczenie bedzie stanowic dobra anty-reklame
dla niezetelnej firmy Komandor.

ja u nich nic nie kupie

1. Data: 2001-07-05 15:46:17

Od: "MaJasiek" <...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zamowilem szafe z drzwiami przesuwnymi i mocno tego pozalowalem.
> Sam zrobil bym to i taniej i szybciej i lepiej

Te same wrazenia z W-wy
+ porysowany parkiet
+ dziuty w scianie i w parkiecie (zle sie panom wymierzylo)

za to garderoba kosztowala mnie 600 zl (4 mb)
po prostu im nie zaplacilem

Pozdrawiam
MaJasiek

1. Data: 2001-07-05 16:04:18

Od: "Beta" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-07-05 16:46:17

Temat: Odp: Uwaga na Komandora -szafy do zabudowy
Od: "Mateusz" <m...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ostrzegam przed nieprofesjonalna firma "Komandor" z Gdyni

Jedni maja dobre inni zle doswiadczenia ... czlowiek wyraznie ostrzega przed
"Komandorem" z Gdyni. Co do tego ma Warszawa?

1. Data: 2001-07-05 18:07:15

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

dodaj do tego jeszcze to, ze szafy te naprawde nie wytrzymaja proby czasu.
szkoda, ze wczesniej nie popytales znajomych, bo mi przynajmniej z 5 osob z
roznych srodowisk odradzilo komandora.

1. Data: 2001-07-05 19:04:03

Od: "Tobis" <d...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dodaj do tego jeszcze to, ze szafy te naprawde nie wytrzymaja proby czasu.
> szkoda, ze wczesniej nie popytales znajomych, bo mi przynajmniej z 5 osob
> roznych srodowisk odradzilo komandora.

A co wybrałeś jeżeli można spytać (na priv), aby nie robić reklamy.
T.

1. Data: 2001-07-05 19:20:37

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja mam komandora zamawianego we Wrocławiuw Domarze przy ul. Branoborskiej
juz 5 lat i jestem zadowolona. Zrobili to naprawde super (wneka 6m). Kolega
zamowil w Geancie byla straszna, niedopasowana, dziury.
Pozdrawiam Ula
Użytkownik Rena <r...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3b44ac68$...@n...vogel.pl...

1. Data: 2001-07-05 19:59:59

Od: "Excile" <d...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zamowilem szafe z drzwiami przesuwnymi i mocno tego pozalowalem.
> Sam zrobil bym to i taniej i szybciej i lepiej

U konkurencji jest podobnie. Ja mialem przeprawe z firma z takim trojkatnym
trzykolorowym emblematem. Pan projektant sam wybral uchwyty do szafek, nie
konsultujac z nami tego. Dosc ze monterzy byli kumaci i przywiezli inne
uchwyty, ladniejsze:))
To chyba niestety zalezy od szczescia.

pzdr
dc

1. Data: 2001-07-05 22:15:59

Od: Janusz 'Kali' Kaliszczak <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rena wrote:

> dodaj do tego jeszcze to, ze szafy te naprawde nie wytrzymaja proby czasu.
> szkoda, ze wczesniej nie popytales znajomych, bo mi przynajmniej z 5 osob z
> roznych srodowisk odradzilo komandora.

Nam Komandor robil kuchnie...
wyszla dobrze i wspaniale... ale nie dzieki Komandorowi... ino mojej
sw.p. Mamie, ktora caly czas stala robotnikom nad glowa i kazala
natychmiast poprawiac niedorobki badz wymieniac zle dopasowane elementy.

Reasumujac.. Komandor jest do D...

Janusz 'Kali' Kaliszczak........mailto:k...@w...pl mailto:k...@w...pl
/kali.irc.gdansk.pl
'There are three types of people. Those who don't know what happened,
those who wonder what happened, and people like us, that MAKE THINGS
HAPPEN'

Zlewy - jakie???
Ciasto z jagodami bardzo łonted...
Poledwiczka wieprzowa