Uwaga na tego PANA

1. Data: 2006-12-18 13:00:46

Temat: Uwaga na tego PANA
Od: "Psorka" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Obawialam się , że kiedyś coś takiego nastąpi, tzn. że PANSLAVISTA przyczepi
się i do tej grupy. Na kuchni to już spokoju nie ma od dawna. Co prawda
oddać mu trzeba, że czasem potrafi coś dobrze doradzić, ale resztę
informacji nalezy dokładnie przefiltrować i ignorować NTG.Pozdrawiam
wszystkie grupowiczki i nieustannie zazdroszczę czasu na robótki
Wesołych świąt
Psorka

2. Data: 2006-12-18 13:19:41

Temat: Re: Uwaga na tego PANA
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Psorka" <p...@w...pl> wrote in message
> [...]
> informacji nalezy dokładnie przefiltrować i ignorować NTG.Pozdrawiam
> wszystkie grupowiczki i nieustannie zazdroszczę czasu na robótki

He..he...

3. Data: 2006-12-18 14:08:45

Od: "Felicia" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> informacji nalezy dokładnie przefiltrować i ignorować NTG.Pozdrawiam
> wszystkie grupowiczki i nieustannie zazdroszczę czasu na robótki

Trolu idź trolować gdzie indziej!!! Tu Panslavista jak dotąd jest w porządku, a
wiesz dlaczego???
Bo u nas nie ma takich głupich Psorek które prowadzą z nim jałowe dyskusje o
dupie maryni!!!

4. Data: 2006-12-18 14:20:58

Od: "Mono" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Felicia napisał(a):

> [...]
> wiesz dlaczego???
> Bo u nas nie ma takich głupich Psorek które prowadzą z nim jałowe dyskusje o

Czemu głupia psorka? A jeśli o tę dupę idzie, czy wiesz, kto ją
wynalazł? Ruski uczony Wołow, ale spledor po trosze spłynął na
jego żonę, której na imię Maryna. Pozdrawiam M.

5. Data: 2006-12-18 16:03:09

Od: t...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Mono wrote:

> [...]
Mono, to on się przelogowywuje żeby sobie popleczników dodać :P

> Czemu głupia psorka? A jeśli o tę dupę idzie, czy wiesz, kto ją
> wynalazł? Ruski uczony Wołow, ale spledor po trosze spłynął na
> jego żonę, której na imię Maryna. Pozdrawiam M.

--
Pozdrawiam, Truscaveczka
==

6. Data: 2006-12-18 16:04:12

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<t...@g...pl> wrote in message

> [...]
> ==
> "Free speech includes the right not to listen, if not interested." Robert

Grüss.

7. Data: 2006-12-18 16:07:41

Od: "Felicia" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czemu głupia psorka?

Właśnie temu, że na kuchni swego czasu właśnie psorka dawała popisy w postaci
beznadziejnej, chamskiej i nie na temat grupy, pyskówi z Panslavistą. A to
Panslavistę jeszcze bardziej nakręcało...

A jeśli o tę dupę idzie, czy wiesz, kto ją
> wynalazł? Ruski uczony Wołow, ale spledor po trosze spłynął na
> jego żonę, której na imię Maryna.

:-)

> Pozdrawiam M.

Pozdrawiam
F.

8. Data: 2006-12-18 16:18:50

Od: "Mono" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Felicia napisał(a):

> [...]
> Panslavistę jeszcze bardziej nakręcało...
>
> A jeśli o tę dupę idzie, czy wiesz, kto ją

Oj, żeby mnie kto chciał tak ponakręcać.. :-) Królestwo za
kręciołka :-) Mono

9. Data: 2006-12-18 17:24:18

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mono" <m...@w...pl> wrote in message
ps.com...

Felicia napisał(a):

> [...]
>
> Pozdrawiam
> F.

Oj, żeby mnie kto chciał tak ponakręcać.. :-) Królestwo za

Mam możliwości - jestem samcem dominującym. Jeszcze.

10. Data: 2006-12-19 06:38:09

Od: "Mono" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> [...]
> kręciołka :-) Mono
>
> Mam możliwości - jestem samcem dominującym. Jeszcze.

Każdy tak mówi. To jak z krową, która dużo ryczy... ech...Mono

JESZCZE MAM CIERPLIWOSC.
[Wrocław] zdjęcia z grudniowego spotkania
[chwalę się] sweter z koła
[Chwalę się]
Chwalę się Zimowa firanka nr 2