Uwaga nie o gotowaniu - przepraszam z góry za ten post.

1. Data: 2001-10-15 11:41:54

Temat: Uwaga nie o gotowaniu - przepraszam z góry za ten post.
Od: "DareckiL" <d...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich.
Z góry przepraszam, że w taki sposób, ale tak mnie kręci że muszę.
Na pewno wszyscy znają firmę "Kamis".
Oto jak się sprawa ma.
Będąc na zakupach w dużym centrum handlowym skorzystałem z promocji tej
firmy.
Polegała ona na tym, iż jeżeli zakupie towaru za x zł. to otrzymam tzw
"gratisy".
Owe prezenty dostawało się po zapłaceniu za towar tzn za kasami.
Była to godzina późna więc okazało się, że hostess je wydających już nie ma,
a obsługa sklepu oczywiście już nic nie wie.
I tak oczywiście zwodzono nas około dwóch tygodni.
Postanowiłem uderzyć bezpośrednio do Kamisu / wysłałem e-maila/.
Dostałem odpowiedź prawie natychmiast.
I wielkie zdziwienie po tygodniu od wysłania prośby o wyjaśnienia otrzymałem
bezpośrednio od pracownika tej firmy pełną reklamówkę towaru, który chyba w
pełni zrekompensowała mi strate czasu i wiary w ten "Świat przypraw".

Jeszcze raz Was przepraszam za tego posta, ale wydaje mi się że warto
czasami trochę dochodzić swoich praw nabytych a firma Kamis swoją drogą jest
z naszą grupą jakoś związana.

I jeszcze raz sorki wielkie i więcej o tym nie pisze.
--
Pozdrawiam.
DareckiL

1. Data: 2001-10-15 21:33:29

Od: "Robert" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"DareckiL" <d...@j...com> wrote in message

> Jeszcze raz Was przepraszam za tego posta, ale wydaje mi się że warto
> czasami trochę dochodzić swoich praw nabytych a firma Kamis swoją drogą
jest
> z naszą grupą jakoś związana.

Dwa tygodnie uganiasz się za jakimiś "gratisami" ???? :))
Ręce opadają.

Ja bym się raczej na twoim miejscu wstydził a nie na grupie się chwalił.

R.

1. Data: 2001-10-15 22:01:35

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

___________________
/| /| | |
||__|| | Prosimy nie
/ O O\__ zywic
/ \ trollow !
/ \ \ |
/ _ \ \ ______________|
/ |\____\ \ ||
/ | | | |\____/ ||
/ \|_|_|/ | __||
/ / \ |____| ||
/ | | /| | --|
| | |// |____ --|
* _ | |_|_|_| | \-/
*-- _--\ _ \ // |
/ _ \\ _ // | /
* / \_ /- | - | |
* ___ c_c_c_C/ \C_c_c_c____________

--
Niesz !

1. Data: 2001-10-15 22:05:28

Od: Ania Nieszkowska <n...@n...fr> szukaj wiadomości tego autora

Sliczny podpis Ewciu.....
Mysle ze ten pan nie jest trollem, tylko cicho- reklamowcem a tym samym
spamerem

1. Data: 2001-10-15 22:11:02

Od: Ania Nieszkowska <n...@n...fr> szukaj wiadomości tego autora

A moze i nie bo juz tu wczesniej pisal?.....Nie wiem za bardzo co to ten
kamis.....

1. Data: 2001-10-15 22:22:35

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Bella Ciao !

(widac nie spisz, jak Ci w Stanach !)

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2001-10-16 07:09:36

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania Nieszkowska <n...@n...fr> wrote:

>A moze i nie bo juz tu wczesniej pisal?.....Nie wiem za bardzo co to ten
>kamis.....

(wyciełam tego smoka z transparentem)...

..A ja tam sobie pomyślałam, że ani to ani to tylko normalnie
się mężczyzna ucieszył, że wreszcie nie jest robiony na szaro.
Opisał szczegółowo a że Ka..mis to i tak chyba jedna z
najsensowniejszych firm z przyprawami w polskich sklepach. Takie
oszustwa z promocjami ( kupisz to dostaniesz gratis tamto z końcówką
terminu do spożycia ) to należy w zarodku niszczyć. A jak ktoś
coś obiecał i daliśmy się na ten hak zahaczyć, to trzeba
konsekwentnie. A pan DareckiL i tak tylko e-maila wysłał i po drodze
do sklepu zajrzał. I udało się.

..Swego czasu w "We...lu" kupiłam ptasie mleczko na prezent.
Ale był wstyd jak osoba otworzyła a tam brakowało czekoladek. I
niby gdzie są kto zjadł ? Trzeba było walczyć (wówczas z 140
tradycją firmy). I nie było wtedy u nas internetu ...poczta. Tak
my walczyli, że dostalismy pocztą przeprosiny i 3 nowe pełne
paczki. Zdaje się, że na pakowalni mieli wówczas oszusta.

.. I co nie warto było ;)

Pozdrawiam serdecznie siostrę Ani i siostre Ewy...
AgataW.

1. Data: 2001-10-16 07:54:53

Od: "DareckiL" <d...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Dzięki za zrozumienie.
Taki mam charakter, że jeżeli coś mi ktoś obiecuje to......

Nie traktowałem tej informacji jako kryptoreklamy ani spamu.
Głównym powodem napisania na grupę był fakt, że chciałem poinformować co i
jak, że raz na 100 się uda itd.., a nie chęć reklamowania firmy "X".

I tak Was BARDZO PRZEPRASZAM za zaistniałą sytuacje zwłaszcza jeżeli kogoś
uraziłem tą informacją.
--
Pozdrawiam i będę z wami dalej.
DareckiL

1. Data: 2001-10-16 21:45:54

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

DareckiL <d...@j...com> a écrit dans le message :
9qgph0$f2b$...@n...tpi.pl...

> Nie traktowałem tej informacji jako kryptoreklamy ani spamu.
> Głównym powodem napisania na grupę był fakt, że chciałem poinformować co i
> jak, że raz na 100 się uda itd.., a nie chęć reklamowania firmy "X".

DareckiL, to ja Cie przepraszam za zaistniala sytuacje. Grube
nieporozumiene, i juz !

Doskonale zrozumialam, ze nie chodzilo Ci o krypto-reklame (tylko ze ja
widze wszystko na czarno w tym swiecie...)

(a moze nawet po prostu chcialam sie pochwalic "schwytanym" trollem...)

Ewcia

ps. serdecznie Cie pozdrawiam i Ania (moja siostra) tez

--
Niesz !

1. Data: 2001-10-19 02:57:14

Od: "arielka" <a...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"AgataW" <a...@g...com.pl> wrote in > ..Swego czasu w "We...lu" kupiłam
> [...]
> tradycją firmy). >
> Pozdrawiam serdecznie siostrę Ani i siostre Ewy...

w Toronto tez mozna kupic ptasie mleczko i okazuje sie ,ze przewaznie
brakuje czekoladek .Juz ktos nawet powiedział ze za granice wysyłaja
wybrakowane -))

musze pocieszyc jednego łasuszka ,ze nie nie ma pecha ..tylko ktos wyjada
przy pakowaniu .
pozdro arielka

Jakie ciasto z użyciem truskawek zamrożonych? ;)
jeszcze raz - ratunku rydze!
czerwona cebula
jak zmywarka pod zabudowe
Kwas Mlekowy - pomocy gdzie dostać !